۰

آشنایی با امکانات فوق العاده ساعت هوشمند سامسونگ و اتصال ۳G

بازدید 1481

هنوز مدتی از روی کار آمدن تبلت های سامسونگ نگذشته بود که این شرکت اعلام کرد که می خواهد ساعت های هوشمند خود را طراحی کند! بعد از روی کار آمدن گوشی های هوشمند و غیر هوشمند، بیشتر مردم با ساعت های مچی خداحافظی کرده بودند چرا که با داشتن یک گوشی همه کاره که یکی از ویژگی های آن نمایش ساعت بود، نیازی به بستن ساعت رو مچ دست خود حس نمی کردند! اما این تولید سامسونگ که در کنار آن سایر شرکت ها را هم به فکر تولید فرو برد، می توانست کمک کند که مردم دوباره ساعت بند شوند! اما ساعت های سامسونگ کمی با آن ساعت های سه عقربه ای فرق داشت!

 gear-s

ساعت های هوشمند سامسونگ هر کدام دارای ویژگی خاص خود می باشند! به عنوان مثال شاید Gear  را به عنوان ساعت های هوشمند سونی بشناسید اما پسوند های Gear  می تواند رهنمود کافی و مناسبی برای دانستن عملکرد این ساعت ها به شما بدهد! به عنوان مثال Gear fit ساعتی است که سامسونگ برای رد گیری تناسب اندام کاربران طراحی کرده و به آن ها کمک می کند که بتوانند سلامت اندام خود را چک کنند و مدیریت کنند.

gear-s-1

در آغاز IFA 2014  سامسونگ خبر از ساعت هوشمند جدید خود موسوم به Gear S داد که امکانات زیادی دارد و می توان گفت از تمام ساعت های شش گانه اش مشهور تر است! Gear S دارای اتصال ۳G است و این برای یک ساعت در این تاریخ از تولید ساعت های هوشمند بسیار فوق العاده است.

 

 

samsung_gear_s_white_black_back

 

Gear S هم یک ساعت هوشمند است که انحنای خود را ابرادر بزرگتر خود یعنی Gear FIT گرفته است اما تنها برای تناسب اندام به کار نمی رود بلکه، این ساعت به خوبی می تواند کارهای زیادی را با هم مدیریت کند.

تمام ساعت های هوشمند سامسونگ هر کدام ویژگی خاص خود را دارند مثلا ساعت هوشمند Gear Live از سیستم عامل Tizen استفاده می کرده است اما هم اکنون این ساعت جدید سامسونگ دارای سیستم عامل پوشیدنی اندروید است.gear-s1

همانطور که در اول این مقاله گفتیم صفحه نمایش این ساعت هوشمند منحنی وار است. این صفحه ی منحنی ۲ اینچ بوده و دارای وضوح   یا رزولوشن ۳۶۰×۴۸۰  پیکسل است.  همچنین تراکم پیکسلی این نمایشگر زاویه دار ۳۰۰ پیکسل در اینچ است که میزان کافی و خوبی است. همچنین در ابتدا این ساعت سامسونگ مستطیل شکل بود. ساعت های قبلی Gear همگی صفحات مربعی شکل داشتند. در کنار تمام شرکت های تولید ساعت هوشمند برای تناسب اندام مایکروسافت هم سیستم خاص خود را دارد. icrosoft ساعت هوشمند مایکروسافت برای تناسب اندام است که ویژگی های منحصر به فرد خود دارد.

همانند سایر Samsung Gear  ها این مدل یعنی  Gear S می تواند تماس برقرار و دریافت کند. اگرچه با اتصال ۳G تماس ها بدون گوشی هوشمند pair شده نیز می توانند برقرار شوند.gear-s

ویژگی جدید این ساعت هوشمند این است که می توانید با آن پیام متنی هم ارسال کنید! یعنی کیبرد کوچک و مستطیل شکلی که روی این مانیتور و نمایشگر دو اینچی قرار دارد این امکان را فراهم کرده که پیام های متنی را با آن بنویسید و به مخاطبینتان ارسال کنید! تقریبا می توان گفت همانطور که گوشی های هوشمند جای ساعت ها را گرفتند کم کم به مرحله ای می رسیم که این ساعت ها جایگزین گوشی های هوشمند شوند و این مورد را باید در سال های آینده قضاوت کنیم.

مدل های قدیمی ساعت های هوشمند سامسونگ حدود ۱٫۶۳ اینچ بودند که مدل جدید S هم اکنون حدود ۴۵ درصد از سایرین بزرگتر است و این نقطه مثبتی به حساب می آید.

برای شروع کار با این سیستم و ساعت می توانید از فرمان های صوتی هم استفاده کنید به عنوان مثال بلند گفتن Samsung’s S به شما کمک می کند که ساعت در مرحله اجرا در آید و عکس العملی نشان دهد.

ما هنوز کمی در مورد Gear S گیج شده ایم که آیا می تواند بدون گوشی هوشمند pair شده کار کند یا اینکه ویژگی های خود را از دست خواهد داد. همچنین مشخص نیست که آیا با گوشی های گلکسی سامسونگ مطابقت دارد یا اینکه شرکت می تواند آن را با سایر گوشی های اندروید دیگر تطبیق دهد. هنوز حرفی در مورد قیمت زده نشده است، اما می دانیم که این ساعت در اکتبر امسال به فروش خواهد رفت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.