۰

درز مشخصات گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس

بازدید 999

Samsung-Galaxy-Note-5-concept_4

فبلت جدید سامسونگ در روزهای اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده و حالا اطلاعات جدیدی از فبلت گلکسی نوت ۵ منتشر شده است. البته این تنها مورد نیست و به نظر می‌رسد که اطلاعاتی نیز پیرامون گوشی گلکسی اس ۶ اج پلاس به بیرون درز یافته باشد. برای اطلاع از جزئیات مطلب با ترنجی همراه باشید.

با گوشی نوت ۵ شروع می‌کنیم، بر اساس ادعای منبع موردنظر ما، گوشی نوت ۵ با یک صفحه‌نمایش ۵٫۶۷ اینچی QHD و مدل سوپر آمولید عرضه خواهد شد که از اندازه ۵٫۸۹ اینچی مورد انتظار کمی کوچک‌تر است.

سامسونگ برای حفظ طبیعت قدرتمندی گوشی‌های نوت، از یک پردازنده مدل Exynos 7422 SoC که به‌واقع نسخه تغییریافته و بروز شده ۷۴۲۰ گوشی اس ۶ است، استفاده خواهد کرد.

در سوی دیگر گوشی گلکسی اس اج پلاس با دو لبه خمیده همانند مدل قبلی خود عرضه خواهد شد. صفحه‌نمایش این گوشی ۵٫۷ اینچ و سامسونگ از یک پردازنده مدل Snapdrogon 808 که درواقع سومین پردازنده قدرتمند شرکت کوالکوم پس از مدل‌های ۸۱۰ و ۸۲۰ به‌حساب می‌آید، استفاده خواهد کرد. البته انتظار به وجود آمدن یک دعوای پتنتی پیرامون کلمه پلاس بین سامسونگ و اپل، چندان هم دور از انتظار نیست.

از سایر مشخصات اس ۶ اج می‌توان به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل، دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسل و باتری ۳۰۰۰mAh آن اشاره کرد. این گوشی با نسخه ۵٫۱٫۱ اندروید لالی پاپ عرضه خواهد شد.

به‌احتمال فراوان دو اسمارت فون با قاب پشتی شیشه‌ای همراه خواهند بود. اگر این خبر صحت داشته باشد، نباید انتظار یک باتری قابل تعویض را داشته باشیم که با وجود یک باتری ۴۱۰۰mAh، یک نقطه‌ضعف بزرگ برای گوشی نوت ۵ به‌حساب می‌آید.

هنوز خبری مبنی بر عدم استفاده از اسلات microSD منتشر نشده و امیدواریم سامسونگ این قابلیت را حذف نکرده باشد.

کلام آخر این‌که نوت ۵ با یک سخت‌افزار قدرتمند و باتری بزرگ برای افرادی که تنها به مدل‌های عالی بازار اسمارت فون علاقه دارند، طراحی‌شده و اس ۶ اج پلاس در سوی دیگر با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر برای افراد خاص و طرفداران پروپاقرص شرکت تولید شده است.

در صورت درز اطلاعات جدید درباره این دو گوشی، ترنجی جزو اولین‌ها در پوشش مطلب خواهد بود.

gsmarena_001 (1)gsmarena_002 (2)

منبع

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.