۰

معرفی باریک ترین و کم وزن ترین تبلت ها

بازدید 1220

باریک ترین و کم وزن ترین تبلت ها

همانطور که می دانید این روزها بازار تبلت ها بسیار داغ است و مردم بیشتر گرایش به خرید تبلت دارند تا اینکه بخواهند گوشی بخرند. برای خرید تبلت هم بسیاری از افراد این را مد نظر دارند که بتوانند از بین تبلت ها آن دستگاهی را انتخاب کنند که از نظر فیزیکی کمتر آنان را اذیت کند. برای این منظور بیشتر افراد تمایل به خرید تبلت های نازک تر و باریک تر و کم وزن تر دارند. هر چه وزن کمتر باشد نشان دهنده نازک تر شدن است. در اینجا با بررسی تعدادی از تبلت ها توانسته ایم ۴ تا از مناسب ترین تبلت ها را انتخاب کنیم.

Amazon Kindle Fire HDX

اولین تبلتی که می خواهیم آن را برای شما معرفی کنیم کیندل فایر آمازون است که با محدودیت ها و امکاناتی که دارد جزو سبک ترین تبلت ها است. این تبلت ۷ اینچی بخاطر جمع و جور بودن و سبک بودن نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است بنابراین سعی کنید در انتخاب هایتان این گزینه را بگنجانید.

کیندل فایر آمازون

محدودیت Amazon Kindle Fire HDX این است که امکان اتصال به گوگل پلی ندارد اما این برای ایرانیان عیب محسوب نمی شود چرا که گوگل فروشگاه خودش را به طور اتومات برای ما ایرانی ها تحریم کرده است. پس می توانید کیندل را هم خریداری کنید. اما گزینه های دیگری هم وجود دارد

Google Nexus 7

نکسوس 7

گوگل با طراحی یک نکسوس ۷ اینچی سعی کرده نهایت سادگی و ظرافت را در آن بکار ببرد. اگر با این تبلت کار کنید متوجه سادگی ظاهر آن شوید اما عملکرد آن بسیار خوب است و توانسته به هر طریقی که شده از نظر ظاهر خوب دلبری کند. شما می توانید از این تبلت هم به عنوان گزینه های کاندید استفاده کنید.

Apple iPad Mini

آی پد مینی

آی پد های اپل همیشه موفقیت آمیز بوده اند خصوصا اینکه بدنه آلومینیمی آن همیشه در بین تبلت ها مشهور بوده است. ظرافت آی پد باعث شده که نمونه کوچک آن یعنی آی پد مینی هم به بازار اپل راه پیدا کند وبتواند یک تبلت سبک وزن و زیبا و باریک باشد.

Samsung Galaxy Tab Pro 8.4

 این تبلت هم یکی از جدیدترین تبلت های سامسونگی است که به گلکسی تب پرو مشهور است. این تبلت ۸ اینچی از جمله نازک ترین ها و زیباترین تبلت های روز تکنولوژی است که طرفداران بسیاری دارد. رزولوشن ۲,۵۶۰×۱,۶۰۰ این تبلت آن را خاص کرده و موجب شده که کاربران هم از ظاهر و سبکی آن لذت ببرند و هم از کیفیت نمایشگر آن سیر نشوند.

به طور کلی می توان این ۴ تبلت را به صورت زیر مقایسه کرد :

ضخامت به اینچ

وزن به پوند

سایز نمایشگر به اینچ

Samsung Galaxy Tab Pro 8.4

۰٫۲۸

۰٫۷۳

۸٫۴-inch

Google Nexus 7

۰٫۳۴

۰٫۶۶

۷-inch

Amazon Kindle Fire HDX 7

۰٫۳۵

۰٫۶۶

۷-inch

iPad Mini with Retina Display

۰٫۲۹

۰٫۷۳

۷٫۹-inch

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.