۰

دستبند Honor Band A1 از هوآوی رسماً معرفی شد

بازدید 994

صبح امروز هوآوی طی مراسمی که در چین برگزار شد به صورت رسمی تلفن هوشمند Honor V8 را معرفی کرد، اما این تنها دیوایسی نبوده است که در رویداد مذکور رونمایی شده و در کنار موبایل مورد بحث برند یاد شده از یک دستبند سلامتی با نام Honor Band A1 نیز پرده برداشته.

gsmarena_002

همانطور که می توان از تمامی دستبندهای سلامتی انتظار داشت، این مدل جدید نیز قادر به دنبال کردن و ثبت داده های فعالیت های جسمانی کاربر است و ضمناً می تواند کیفیت و میزان خواب را نیز بسنجد (شرکت سازنده می گوید Honor Band A1 در تحلیل و ثبت داده های مرتبط به چُرت های کوتاه نیز عملکردی بسیار دقیق دارد).

اما به واقع چه چیز دستبند تازه از راه رسیده ی هوآوی را نسبت به سایر نمونه های بازار متمایز می سازد؟ در درون این دستبند یک سنسور سنجش اشعه ماورا بنفش گنجانده شده که می تواند میزان این اشعه را در پیرامون شما سنجیده و در صورت نیاز توصیه کند تا از کرم های ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید.

می بایست یادآور شویم که چنین سنسوری به ندرت در دستبندهای سلامتی به کار گرفته می شود و حال باید منتظر ماند و دید که عملکرد آن تا چه حد دقیق است. Honor Band A1 دارای یک LED نیز هست که فرد را از تماس های دریافتی آگاه خواهد ساخت و ضمناً از قابلیت ایجاد ویبره نیز برخوردار است.

این گجت پوشیدنی از طریق بلوتوث ۴.۲ به تلفن هوشمند اندرویدی و یا آیفون شما متصل شده و انرژی اش نیز به وسیله یک باتری ۷۰ میلی آمپر ساعتی تامین می گردد. هوآوی وعده داده این حجم از باتری امکان ۲۸ روز استندبای ماندن دیوایس را فراهم خواهد آورد و برای شارژ کردن آن نیز می بایست از یک درگاه میکرو USB استفاده نمایید.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.