۰

ژاپنی ها و ساخت تلفن همراهی مقاوم که می توان آن را با آب و صابون شست

بازدید 907

چند سالی می شود که تلفن های همراه ژاپنی استاندارد ضد آب بودن را به همراه دارند و این مسئله چیز جدیدی برای شرقی ها نیست. اما مقاومت در برابر آب یک مسئله است و مقاومت در برابر شوینده ها مسئله ای دیگر.حالا شرکت Kyocera با ساخت تلفن همراه Digno Rafre قصد دارد تا مرزها را بشکافد. این تلفن همراه نه تنها ضد آب است، بلکه در برابر شوینده ها و صابون ها هم مقاومت از خود نشان می دهد، در نتیجه اگر حس می کنید تلفن همراه تان به قدری آلوده است که آب کفایت نمی کند، می توانید با کمی کف و صابون باکتری ها و چربی ها را از بین ببرید.

digno.0

سازندگان تلفن معتقدند که استفاده از چنین تلفنی در آشپزخانه و حمام نیز ساده تر است. بنابراین اگر در یک بعد از ظهر دل انگیز می خواهید در وان حمام استراحت کنید، می توانید تلفن تان را هم همراه ببرید و از بابت ورود مواد شیمیایی به داخل دستگاه هم آسوده خاطر باشید.

گفته شده نمایشگر لمسی دستگاه حتی زمانی که مرطوب هم باشد به خوبی کار می کند. همانند تکنولوژی به کار رفته در نمایشگر بعضی تلفن های LG، صفحه نمایش Rafre هم قابلیت بازسازی دوباره را دارد. بنابراین اگر خط و خش های ریزی روی بدنه آن ایجاد شود، پس از مدتی دستگاه خود را بهبود می بخشد.

ویژگی دیگری که این تلفن همراه را مطرح تر می سازد، بهره گیری از تکنولوژی القای استخوانی Smart Sonic Reciever است. به وسیله فناوری القای استخوان، تلفن همراه بدون اسپیکر و با ایجاد ارتعاشاتی خاص در کنار جمجمه، استخوان های مرتبط با شنوایی را به حرکت در می آورد و صدا ایجاد می شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.