۰

مدل هیبریدی لپ تاپ Dell XPS 15 معرفی شد

بازدید 1487

طی CES سال گذشته، کمپانی دل از نخستین لپ تاپ تبدیل پذیر در سری XPS رونمایی کرد. امسال Dell قصد دارد لاین آپ دیوایس های هیبریدی خود را بسط دهد و به همین خاطر XPS 15 رونمایی کرده که نه تنها بزرگ ترین دیوایس تبدیل پذیر این سری است، بلکه برای نخستین بار از پردازنده Core اینتل همراه با گرافیک رادئون بهره برده است؛ چیپستی که در ماه نوامبر معرفی شد و طی همکاری تازه ای میان AMD و اینتل توسعه یافته است.

 

 

به لطف بهره گیری از این چیپست، شاهد مادربوردی کوچکتر در دستگاه هستیم و به تبع آن، ابعاد XPS 15 هم کوچتر شده است. لپ تاپ تبدیل پذیر و ۲ در ۱ دل با قطری معادل ۱۶ میلی متر، از دیوایس های تمام رقبای خود مانند اچ پی، لنوو و ایسوس کوچکتر است و نسبت به XPS 15 تاشوی گذشته، ۱ میلی متر دیگر کاهش قطر داشته.

گذشته از بدنه باریک تر، پردازنده اینتل قرار است از نظر قدرت گرافیکی، با سیستم هایی که از پردازشگر گرافیکی غیر یکپارچه بهره می برند برابری کند. دل می گوید این چیپست، پرفورمنس

XPS 15 جدید دل، همراه با نمایشگر «InfinityEdge» عرضه می شود که جزو نمادین ترین مشخصه های سری XPS بوده است. درست مانند مدل پیشین، این لپ تاپ هیبریدی رزولوشن ۴K را به نمایش می گذارد و از طرف دیگر، از ۱۰۰ درصد طیف رنگی Adobe RBG هم پشتیبانی می کند. تکنولوژی Dell Cinema هم قابلیت ارزش افزوده دیگری است که ویژگی هایی مانند دامنه داینامیک بالا، صدای فراگیر و اولویت بندی استریم ویدیو برای جلوگیری از لگ را با خود به همراه می آورد.

قلم Active Pen دل، از ۴۰۹۶ سطح فشار پشتیبانی می کند و امکان طراحی روی نمایشگر، با آن مهیا شده است. تست های اولیه خبرنگاران نیز نشان می دهد که این قلم عملکرد خوبی داشته و به سرعت به حرکات دست کاربر واکنش نشان می دهد. لپ تاپ هیبریدی XPS 15 در فصل پاییز امسال با قیمت پایه ۱۳۰۰ دلار عرضه می شود و با پرداخت هزینه بیشتر، می توانید منتظر مشخصات سخت افزاری بهتر باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.