۰

لاجیتک اتاق نشیمن را به خانه هوشمندتان پیوند می دهد

بازدید 926

احتمالا تا به حال مطالب مختلفی درباره خانه های هوشمند خوانده و به فکر هوشمندسازی خانه خود افتاده اید؛ در این صورت، استفاده از محصول جدید لاجیتک تجربه شیرینی را برایتان رقم خواهد زد.

دستگاه Harmony با در دسترس قرار دادن API مخصوص خود، به توسعه دهندگان اجازه می دهد که با همگام سازی تمام دیوایس های موجود در خانه، هماهنگی خاصی را بین آنها حاکم سازند.

logitech

لاجیتک در خصوص نحوه کار این سیستم این مثال را میزند که: ‘تصور کنید به محض شروع به تماشای فیلمی توسط شما، به وسیله Apple TV روی تلویزیون سامسونگ، نور لامپ های هوشمند خانه کاهش پیدا خواهد کند.’

لاجیتک معتقد است این ابزار برنامه ریزی، اولین در نوع خود به شمار رفته و دسترسی به بیش از ۲۷۰۰۰۰ گجت هوشمند برای توسعه دهندگان فراهم خواهد ساخت.

چنین قابلیت هایی تا کنون به علت اختلالات ناشی از تجمع فراداده و پروتکل ها وجود نداشته اما به نظر می رسد API مخصوص Harmony، این مشکلات را مرتفع خواهد ساخت. به گفته لاجیتک، این کمپانی همکاری با IFTTT و  SmartThings را جهت توسعه این پلتفرم آغاز کرده و نام توسعه دهندگان دیگر را نیز به زودی اعلام خواهد کرد.

تصور کنید، در صورت فراهم شدن ویژگی های کنترل صوتی و حرکتی وعده داده شده، تجربه ای کاملا متفاوت برای همه کاربران رقم خواهد خورد. نظر شما چیست؟

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.