۰

تصویر پنل جلوی آیفون ۶ اس اپل فاش شد

بازدید 958

تا زمان معرفی دو گوشی آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس اپل فاصله‌ی زیادی نداریم و بعد از انتشار قاب پشت آیفون ۶ اس پلاس این بار نوبت فاش شدن تصویر پنل جلوی آیفون ۶ اس رسیده است که توسط وب‌سایت فرانسوی Nowhereelse منتشر شده است.

e23010d1a681f809fc9936dd3d17c27e_XL

 آنچه از تصاویر فاش شده بر می‌آید این است که ظاهر آیفون ۶ اس با آیفون ۶ تفاوت ندارد و این موضوع درباره‌ی آیفون ۳ جی‌اس، آیفون ۴ اس و آیفون ۵ اس نسبت به نسل قبلی آنها صادق بوده است. گفته می‌شود تولید پنل‌های جلوی آیفون ۶ اس رو به اتمام است و گمانه‌زنی‌های درباره‌ی ادامه‌ی فرایند تولید دیگر قطعات همچنان ادامه دارد. این وضعیت درباره‌ی قطعات تشکیل‌دهنده‌ی آیفون ۶ اس پلاس نیز وجود دارد.

iPhone 6s front panel production is reportedly in full swing 2

آیفون ۶ اس اپل نیز مانند نسخه‌ی مشابه سال گذشته به یک نمایشگر ۴٫۷ اینچی با رزولوشن ۷۵۰ در ۱۳۳۴ پیکسل مجهز شده و انتظار می‌رود آیفون ۶ اس پلاس نیز از یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی Full HD بهره ببرد. با این وجود گفته می‌شود هر دو مدل با بهینه‌سازی صورت گرفته از پردازنده‌ی پرسرعت A9 اپل، ۲ گیگابایت رم و سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۴K استفاده خواهند کرد.

iPhone 6s front panel production is reportedly in full swing 1

قرار است اپل از آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس در شهریور ماه رونمایی کند و از همان ماه فروش آنها در فروشگاه‌های منتخب آغاز می‌شود.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.