۰

اطلاع از نوسانات قیمت بازار با اپلیکیشن اتیکت

بازدید 1090

راه های مختلفی برای باخبر شدن از قیمت روز یک وسیله پیش روی شماست. میتوانید مستقیما به فروشگاه ها مراجعه کنید و یا اینکه ساعت ها از وقت خود را در اینترنت پای پیدا کردن قیمتی معتبر از منبعی موثق تلف کنید. اما در صورتی که اپلیکیشن “اتیکت” را در تلفن هوشمند خود نصب داشته باشید، نیازی به انجام دو موردی که گفته شد نخواهید داشت.

با اپلیکیشن اتیکت، از نوسانات قیمت بازار باخبر شوید

کاری که سازنده اتیکت انجام داده، جمع آوری قیمت ها و اطلاعات روز کالاهای مختلف از منابع معتبر اینترنتی است، به نحوی که برای چک کردن قیمت کالا نیازی به انجام کار دیگری نداشته باشید. از قیمت روز موبایل و لپتاپ گرفته تا پوشاک و زیورآلات، همگی در اتیکت گنجانده شده و هر روز هم بروز رسانی می شوند. به غیر از آگاهی از قیمت روز یک وسیله، مشخصات کلی آن را هم در صفحه مخصوص آن مطالعه خواهید کرد.به طور مثال، با ورود به صفحه خودروی تندر ۹۰ E2، شما از قیمت بازار و نمایندگی ماشین مطلع می شوید و در کنار آن، مشخصات فنی، محدوده گارانتی و آپشن های آن هم مشاهده می کنید.

Etiket 2

نکته خوشحال کننده در استفاده از اتیکت این است که اگر کالایی را نشان کنید، احتیاجی به باز کردن هر روز اپلیکیشن و چک کردن قیمت آن محصول نیست، بلکه اتیکت طوری طراحی شده که با هر نوسان قیمت، شما را با یک پیغام کوتاه مطلع خواهد کرد. همچنین برخلاف اپلیکیشن های مشابه، برای صرفا باز کردن اپلیکیشن و مطالعه موارد قبلی نیازی به اتصال به اینترنت نیست.اتیکت رابط کاربری خوب و ساده ای دارد، با این حال تعویض منوها در آن روان نیست و در برخی قسمت ها کُند عمل می کند. این اپلیکیشن به صورت رایگان برای پلتفرم اندروید عرضه شده، با این حال برای حمایت از سازنده، می توانید در بخش ارتقاء، بسته های دو، پنج یا ده هزار تومانی آن را خریداری کنید.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.