۰

اپلیکیشن MSQRD : فیلترهای زنده و تعویض چهره ها در سلفی های ویدئویی

بازدید 1418

MSQRD هم اپلیکیشن دیگری است با همین موضوع، یعنی اضافه کردن فیلترهای زنده ویدئویی به چهره های افراد. اما مزیت بزرگ MSQRD نسبت به Face Swap Live رایگان بودن آن است، و ضمنا اندرویدی ها هم می توانند لذت کار با آن را تجربه کنند.این روزها موضوع استفاده از فیلترهای زنده ویدئویی در سلفی ها حسابی در دنیای مجازی گل کرده و سوژه داغ امسال به شمار می رود. اگر به خاطر داشته باشید، مدتی پیش به معرفی اپ Face Swap Live به شما پرداختیم؛ اپلیکیشنی در انحصار iOS که فیلترهای زنده ویدئویی را روی چهره افراد می انداخت و مناظر بسیار جالب و خنده دار و بعضا ترسناک می آفرید.

MSQRD-2

نسخه های iOS و اندروید MSQRD کار یکسانی انجام می دهند، اما برای تماشای بهترین و روان ترین عملکرد آن بهتر است که نسخه آیفون و آیپدش را امتحان کنید.

MSQRD-1

با ورود به اپ، دوربین سلفی شما فعال شده و قالبی به شکل صورت در مرکز آن نمایان می شود. اگر چهره تان را درون این قالب تنظیم کنید، حالا می توانید از پایین صفحه میان فیلترهای زنده جابجا شده و از تغییراتی که روی صورتتان می بینید حسابی جا بخورید!

فیلترهای زنده MSQRD به مراتب از Face Swap Live جذاب ترند. می توانید لئوناردو دی کاپریو شوید، ماسک آیرون من را روی چهره تان بگذارید، چشم هایتان را به اندازه نعلبکی کنید و در یکی از حالات بسیار عجیب و شگفت انگیز، چهره تان را به طور همزمان با کسی که کنارتان ایستاده جابجا کنید و نکته بسیار جالب اینجاست که قادرید حرکت اعضای چهره را هم به صورت ریل تایم در صفحه ببینید.

فیلترهایی که روی چهره تان می اندازید می توانند سوژه جذابی برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی باشند، به همین خاطر MSQRD امکان فیلم برداری از آنها را نیز برایتان فراهم کرده تا مستقیما از همین اپ به اشتراک گذاری آنها اقدام نمایید. همین حالا اگر در اینستاگرام یا دیگر محافل مجازی هشتگ MSQRD# را جستجو کنید، هزاران نتیجه برایتان به نمایش در خواهد آمد که نشان از ترند بودن و استقبال خوب از این سوژه جدید میان مردم دارد.

MSQRD رایگان است و همین حالا می توانید آن را در پلتفرم های iOS و اندروید تجربه کنید.

اپ استور

گوگل پلی

لینک کمکی (اندروید)

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.