۰

اینستاگرام از مرز یک میلیارد دانلود در پلی استور گوگل عبور کرد

بازدید 1662

آخرین اپلیکیشن گوگل پلی که اخیرا به باشگاه میلیاردی ها پیوسته، چیزی نیست جز اینستاگرام که روز به روز بر محبوبیت آن در میان کاربران اضافه می شود. اپلیکیشن مذکور تا کنون در پلی استور گوگل بیش از یک میلیارد بار دانلود شده، و این در حالیست که فقط حدود ۵۰۰ میلیون حساب کاربری فعال در آن وجود دارد.

ap_resize-w600-4

گفتنی است که این آمار دانلود مرتبط با نصب های منحصر به فرد اینستاگرام روی گجت های اندرویدی نیست، چرا که ممکن است افراد دارای حساب کاربری در این شبکه اجتماعی چندین مرتبه آن را از پلی استور دانلود کرده باشند.

با گذر از مرز یک میلیارد دانلود، اینستاگرام پس از اپ فیسبوک، واتس اپ و فیسبوک مسنجر چهارمین اپلیکیشن تحت تملک غول شبکه های اجتماعی است که به این آمار دانلود می رسد. شایان ذکر است که دستیابی به این آمار و ارقام کار ساده ای برای اینستاگرام نبوده، آن هم در شرایطی که پلتفرم اندروید در حال حاضر تنها از ۱٫۴ میلیارد کاربر فعال میزبانی می کند.

در هر صورت با عبور از مرز بیش از یک میلیارد دانلود، اینستاگرام نوزدهمین اپلیکیشنی است که به این جایگاه رسیده است. حالا باید منتظر ماند و دید که از میان اسنپ چت، توییتر یا پینترست کدام یک می توانند بیستمین اپلیکیشن باشگاه میلیاردی های گوگل پلی باشند.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.