۰

راهنمای کامل اتصال USB flash به گوشی اندرویدی

بازدید 1584

همانطور که می دانید بسیاری از ما ها زمانی که از گوشی های هوشمند خود هم استفاده می کنیم دوست داریم شرایطی داشته باشیم تا بتوانیم از آن طریق USB مان هم به آن وصل کنیم تا بتوانیم به راحتی از فایل های درون فلش مموری هم استفاده کنیم. خب شاید این کار ساده ای نباشد و بخواهید سوکت ها را وارسی کنید و متوجه شوید که نه! اصلا این کار امکان پذیر نیست اما اگر شما دارنده یک گوشی اندرویدی هستید و می خواهید از این سرویس استفاده کنید ما راه آن را پیش روی شما می گذاریم.

نصب فلش مموری به گوشی

گوشی های هوشمند در زمره خود به یک سیستم کامپیوتری هوشمند تبدیل شده اند! به این صورت که علاوه بر اینکه شما می توانید با آن تماس بگیرید و پیام ارسال کنید می توانید به اکانت فیس بوک بروید و دنیای مجازی تان را چک کنید و با دوستانتان گپ بزنید و یا حتی با اپلیکیشن های زیادی که دارید می توانید اوقاتی را صرف کنید البته گوشی ها در زمینه کاری هم کمک بسیاری به ما می کنند که الان قصد بیان آن ها را نداریم اما می خواهیم بگوییم که چنان این سیستم های همراه هوشمند شده اند که شما می توانید از آن ها استفاده های زیادی کنید که استفاده اصلی از آن ها یعنی تماس و ارسال پیام، کمرنگ تر از سایر فعالیت ها شده است.

نصب فلش مموری به گوشی

به همین منوال، شما باید بتوانید از این ابزار استفاده بهتری کنید. فرض می کنیم که قصد سفر دارید و می خواهید یک سری از فایل ها را از طریق گوشی تان تا رسیدن به مقصد مرور کنید. به عنوان مثال می خواهید یک سری عکس ها را ببینید! یا اینکه مطالبی را که برای کنفرانس دارید آماده کنید! خب اگر بخواهیم به روش سنتی این کار را انجام دهید باید لپ تاپتان را جلوتان بگذارید و از آن استفاده کنید اما یک راه بهتر هم هست که کمک می کند شما گوشی تان را یک فلش مموری وصل کنید! حالا دیگر لازم نیست اسیر سیستم لپ تاپ تان شوید! کافیست اطلاعات لازم را در یک فلش مموری بریزید و بعد فلش را به  گوشی وصل کنید! این کار به امنیت بیشتر شما و اطلاعاتتان هم کمک می کند.

برای شروع لازم است بدانید که شما باید گوشی تان را روت کرده باشید! در اینترنت اطلاعات زیادی برای روت کردن گوشی های هوشمند از هر نوع برندی قرار داده اند که می توانید از آن ها استفاده کنید و قبل از هر چیز گوشی تان را روت کنید. بعد از اینکه گوشی تان را روت کردید نیاز دارید که یک کابل یو اس بی داشته باشید این کابل از دو طرف باید یکی دارای میکرو یو اس بی و از طرف دیگر یک یو اس بی کامل باشد! برای خرید چنین کابلی کافیست از فروشنده یک کابل USB OTG بخواهید! بعد از این شما نیاز دارید دو نرم افزار را دانلود کنید و روی گوشی تان نصب کنید که این برنامه ها برای فراخوانی فلش مموری، و بررسی فایل ها مورد استفاده قرار می گیرند. این دو برنامه ES File Explorer    و  StickMount. نام دارند.

بعد ازنصب فلش به گوشی و  نصب این دو کافیست که فلش را به کابل و سر دیگر کابل را به گوشی تان متصل کنید با این کار گوشی به فلش وصل شده است. حالا نرم افزار StickMount را باز کنید و روی ok  تپ کنید!

نصب فلش مموری به گوشی

شما می توانید برای اینکه هر بار که به سیستم فلش وصل شدید به طور اتومات امکان استفاده از آن را داشته باشید گزینه StickMount launch automatically را انتخاب کنید.

نصب فلش مموری به گوشی

بعد از این کار برنامه به طور اتومات اجرا می شود و به شما اجازه می دهد که با موفقیت به فایل های خود دسترسی داشته باشید. عموما گزینه sdcard/usbStorage  به شما نشان داده می شود که می تواند به شما امکان دهد که به فایل های مورد نظر در فلش دسترسی داشته باشید

نصب فلش مموری به گوشی

اگر آن را تپ کنید به فولدرها و قایل های درون فلش دسترسی خواهید داشت. در این زمان کافیست که روی فولدر ها کلیک کنید و محتویات آن ها را مطابق نمونه که در عکس ها می بینید را مشاهده کنید.

 نصب فلش مموری به گوشی

به همین راحتی شما دیگر نیازی نخواهید داشت به اینکه در این عصر ارتباطات و تکنولوژی از یک لپ تاپ برای مرور پرونده ها و عکس ها و فایل ها استفاده کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.