۰

قابلیت شناسایی تماس‌ های ناشناخته در گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج

بازدید 962

سامسونگ شب گذشته و در جریان رویداد MWC 2016 از پرچمداران جدید خود رونمایی کرد. قابلیت‌های نرم‌افزاری جالبی در این گوشی‌ها وجود دارد. یکی از این قابلیت‌های ظریف نرم‌افزاری یکپارچه‌سازی پایگاه داده Whitepages در نرم‌افزار برقراری تماس گوشی است.

e4853599-720b-4a2a-bfab-f8183c043c9c

e4853599-720b-4a2a-bfab-f8183c043c9c

e4853599-720b-4a2a-bfab-f8183c043c9c

سامسونگ پایگاه داده Whitepages را در نرم‌افزار گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج یکپارچه‌سازی کرده است. این امر سبب می‌شود تا تماس‌های ورودی به گوشی هوشمند شما که با هیچ یک از مخاطبان شما ارتباطی ندارد شناسایی شوند و تلاش می‌شود تا اطلاعاتی از شخص تماس گیرنده‌ی ناشناس پیش از آن که شما تصمیم بگیرید که گوشی را بردارید یا تماس را رد کنید، به شما داده شود . بدین‌ترتیب نرم‌افزار به شما هشدار می‌دهد که آیا تماس ورودی از یک اسپم شناخته شده است یا خیر که به این ترتیب شما از پاسخ‌دهی به تماس‌هایی که احتمالا مزاحم هستند خودداری کنید.

سیستم شناسایی تماس‌های مزاحم یا اسپم با گذشت زمان بهبود می‌یابد و شما هم قادر خواهید بود تا به صورت دستی برخی تماس‌هایی را که مزاحم شما هستند را مشخص کنید. Whitepages اعلام کرده است پایگاه داده‌اش دارای بیش از ۶۰۰ میلیون شماره فعال در آمریکا و بیش از ۱.۵ میلیارد شماره در سراسر دنیا است؛ با این حساب احتمال زیادی وجود دارد که دفعه‌ی بعد که فرد غریبه‌ای با شما تماس گرفت، اطلاعاتی از او روی نمایشگر شما نشان داده شود و شما بتوانید پیش از پاسخگویی تشخیص دهید که این شماره متعلق به چه فرد یا شرکت تجاری است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.