۰

اندرویدی ها تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون بار اسکایپ را دانلود کرده‌اند

بازدید 970

چند سال پیش مایکروسافت طی قراردادی نجومی به مبلغ ۸٫۵ میلیارد دلار اسکایپ را خریداری کرد و شاید از آن به عنوان یکی از معدود کارهای مثبت دوران بالمر نام می‌برند! شاید در آن زمان خیلی‌ها مایکی را بابت رقم بالای قرارداد سرزنش کردند، اما ظاهرا ردموندی‌ها این روزها را می‌دیدند و اکنون ثمره‌ی این هزینه را دریافت می‌کنند. در ادامه با ما باشید تا از موفقیت این سرویس بیشتر مطلع گردید.

screen_shot_2015-02-27_at_10_05_25_am
کاربران سیستم‌عامل اندروید بیش از ۵۰۰ میلیون بار اسکایپ را از طریق فروشگاه نرم‌افزاری رسمی گوگل‌پلی استور بر روی گوشی و تبلت‌های خود دانلود کرده‌اند. با وجود اینکه دقیقا مشخص نیست که در چه مدتی اسکایپ به چنین تعداد دانلودی دست پیدا کرده، اما رسیدن به این میزان محبوبیت و کسب درآمد از درصدی از کاربران پرشمار، نشانگر روزهای خوب این سرویس مکالمه‌ی اینترنتی است.
ذکر این نکته ضروریست که هر کاربر اندرویدی چندین بار اسکایپ را بر روی گجت خود دانلود می‌کند و درصدی از این آمار مربوط به آپدیت نسخه‌های جدید آن است و لزوما ۵۰۰ میلیون به معنی ۵۰۰ میلیون نفر نیست و به معنی ۵۰۰ میلیون بار دانلود چه به عنوان نسخه اولیه و چه به عنوان آپدیت نسخه‌ی جدید بوده است، اما حتی اگر میانگین برای هر کاربر ۳ یا ۴ دانلود را در نظر بگیریم، باز این آمار ده‌ها میلیونی برای اسکایپ یک افتخار به حساب آمده و نشان‌دهنده‌ی محبوبیت فوق‌العاده‌ی آن در پلتفرم‌های مختلف مانند اندروید است.اسکایپ در گذشته همواره بابت باگ‌های همیشگی و مشکلاتی که داشت سرزنش می‌شد، اما در ماه‌های اخیر به لطف پشتیبانی مایکروسافت از آن توانسته که بر درصد خیلی زیادی از مشکلات غلبه کند و به کیفیت مکالمه‌ی میان کاربران بیفزاید.

screen_shot_2015-02-27_at_9_58_30_am_story
مایکروسافت چندی پیش در زمان رونمایی از نسخه‌های جدید ویندوز۱۰ اعلام کرد که بزودی شاهد نفوذ بیشتر  و قدرتمندتر اسکایپ به درون ویندوز خواهیم بود و مسلما با ویندوز۱۰ شاهد سرعت بیش از پیش اسکایپ نسبت به سابق خواهیم بود و تعداد کاربران آن با سرعت بیشتری سر به فلک خواهد کشید.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.