۰

اضافه کردن ۳۲ گیگابایت فضا به آیفون با دستگاه کوچک iSafe Drive Lite

بازدید 1132

یکی از مشکلات و معضلاتی که دارندگان آیفون‌های ظرفیت ۱۶ گیگابایت با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کمبود فضای کافی می‌باشد. به طور کلی به خاطر اختلاف قیمت زیاد بین مدل‌های ۱۶ و ۶۴ گیگابایت آیفون‌ها، بسیاری از افراد به ناچار مدل ۱۶ گیگابایتی را انتخاب می‌نمایند. اما این کمبود در جدیدترین مدل این محصول، آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس حتی بدون استفاده از کیفیت فیلم‌برداری ۴K نیز به صورت شدیدتری احساس می‌شود.

isafe-drive-696x392

همانطور که می‌دانید محصولات آیفون از کارت‌های حافظه اس‌دی پشتیبانی نمی‌کنند و تنها این کاربران می‌توانند به فضاهای ابری پناه ببرند که این موضوع با توجه به سرعت اینترنت کشور ما، چندان هم ساده نیست.

از این رو یک کمپانی با محصول جدیدی که به کاربران آیفونی ارائه می‌دهد، این محصولات را قادر می‌سازد تا بتوانند ۳۲ گیگابایت فضا به ظرفیت کلی دستگاه خود بی‌افزایند.

نام این محصول iSafe Drive Lite می‌باشد که کارایی همانند یک کارت اس‌دی خواهد داشت و با متصل شدن به آیفون شما، به صورت اتوماتیک ۳۲ گیگابایت به حجم شما افزوده خواهد شد. این محصول دارای گواهینامه MFI ایالات متحده بوده و جزو محصولات جانبی اپل می‌باشد که برای استفاده از آن کافیست تا این محصول فلش مانند را به کانکتور lightning آیفون متصل نمایید.

از سوی دیگر iSafe Drive Lite با استفاده از یک کانکتور USB قابل استفاده برای سیستم‌های مک نیز می‌باشد. برای استفاده از یو اس بی آن، کافیست تا دکمه کشویی موجود بر روی این گجت را به سمت بیرون کشیده تا بتوانید از کانکتور یو اس بی آن جهت استفاده در مک استفاده نمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.