۰

شرکت NETGEAR رقبا را به چالش می کشد!

بازدید 1141

امروزه در شبکه های بی سیم، اکسس پوینت ها نقشی مهم و ضروری در ارتباطات بین سیستم های مختلف ایفا می کنند. با استفاده از اکسس پوینت ها، می توان اطلاعات را در شبکه به همراه اینترنت به اشتراک گذاشت. درصورتی که فاصله بین سیستم ها در یک شبکه بی سیم زیاد باشد، یک اکسس پوینت قوی، می تواند نقشی مهم و ضروری را ایفا کند. از همین رو شرکت NETGEAR، دو اکسس پوینت قوی و همه کاره را معرفی کرده است.

 523a36fada51451daac4a100a70599d2_L

محصول اول با مدل WND930، دارای استاندارد ۸۰۲٫۱۱n است. این اکسس پوینت مجهز به آنتن داخلی با بهره توان ۸ دسی بل، همراه با قابلیت اضافه کردن آنتن با بهره توان بیشتر است که توانایی فعالیت در دوباند فرکانسی ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتز را دارد. در واقع این محصول، یک اکسس پوینت از نوع outdoor است، از همین رو این محصول، ضدآب و ضد گردوغبار بوده و میتواند در شرایط مختلف آب و هوایی به خوبی به کار خود ادمه دهد. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به میزان توان مصرفی ۵۰۰ میلی وات و دو پورت شبکه از نوع گیگابیت به همراه پشتیبانی از ۸۰۲٫۳af/at جهت استفاده از پورت LAN به عنوان کابل تغذیه، نام برد. هم اکنون این محصول با قیمت ۱۱۱۹ دلار به همراه دو سال گارانتی و پشتیبانی مادام العمر، به فروش می رسد.

2

محصول بعدی این کمپانی، با مدل WAC120، یک اکسس پوینت از نوع indoor و استاندارد ۸۰۲٫۱۱ac است که جهت استفاده در فضاهای بسته طراحی شده است. اکسس پوینت مورد نظر دارای یک پورت LAN از نوع گیگابیت و قابلیت هایی نظیر WDS، جهت گسترده تر کردن شبکه بیسیم، قابلیت repeater جهت تصحیح و تقویت سیگنال های ارسالی به سمت مقصد و بهره بردن از قابلیت client mode، جهت استفاده از اکسس پوینت به عنوان گیرنده است. هم اکنون این محصول با قیمت ۱۵۹ دلار به فروش می رسد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.