۰

عکاسی با اپلیکیشن +Camera

بازدید 2162

اپلیکیشن های زیادی برای عکاسی با آی دیوایس ها در اپ استور یافت می شود و +Camera یکی از بهترین آنها است. در سال ۲۰۱۱ به انتخاب Time یکی از بهترین اپلیکیشن های آیفون بوده و همچنین برنده جایزه Best App Ever Awards به دلیل طراحی و کارکرد عالی شده.

Camera+

از این اپلیکیشن ۲ دلاری تا به امروز ۱۰ میلیون نسخه به فروش رفته و نشان از محبوبیت آن می دهد و همچنین کاربران ۲۹۶۰۰ رای ۴ ستاره (از ۴ ستاره) به آن داده اند. پس ما با یک اپلیکشن تمام عیار عکاسی روبرو خواهیم بود. به محض کار کردن با اپلیکیشن دلیل این همه بازخورد خوب را به طور کامل حس خواهید کرد. +Camera بسیار ساده طراحی شده و در کنار این سادگی امکانات بسیار قوی ای نیز در خود جای داده است. در زیر به ذکر امکانات کلیدی و توضیح آنها می پردازیم:

  1. نورسنجی و فکوس لمسی. به راحتی حین عکاسی با لمس کردن صفحه عمل نور سنجی و فکوس عکس را می توانید کنترل کنید و در نهایت مقدار روشنایی یا تاریکی عکس را مشخص کنید.
  2. زوم دیجیتال. تا ۶ برابر به صورت دیجیتالی می توانید برای عکاسی زوم کنید و با پردازش حرفه ای اپلیکیشن، بالاترین کیفیت ممکن را در نتیجه خواهید داشت.
  3. قابلیت شفاف سازی با Clarity. با استفاده از قابلیت Clarity در اپلیکیشن، تصاویر گرفته شده توسط اپلیکیشن آنالیز شده و بهترین تنظیمات را روی عکس اعمال می کند که در نهایت به صورت جادویی تصویر شما با بهترین جزئیات ذخیره می شود.
  4. حالت صحنه های مختلف. بیشتر دوربین های عکاسی دیجیتال دارای این قابلیت هستند. در Camera+ هم شما می توانید با انتخاب صحنه مورد نظر مانند غذا، غروب آفتاب، شب، پرتره، ساحل و غیره بهترین عکس را در این صحنه ها ثبت نمایید.
  5. افکت ها و قاب ها. +Camera دارای افکت های بسیاری است که به خوبی می توانید برای زیباتر کردن تصاویر خود از آنها بهره ببرید.  همچنین قاب های آماده بسیاری برای قرار دادن عکس داخل آنها در این اپلیکیشن قرار داده شده است که در صورت نیاز می توانید از آنها استفاده کنید.
  6. به اشتراک گذاری. به سادگی تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و فلیکر به اشتراک بگذارید و یا از طریق ایمیل یا iMessage به دیگران ارسال کنید.

این اپلیکیشن قابلیت های بسیاری در دل خود قرار داده که ما به اشاره کوتاهی به پر اهمیت ترین آنها کردیم. با وجود قیمت ۲ دلاری این اپلیکیشن، اگر به عکاسی با آیفون یا آیپاد تاچ خود علاقه دارید خرید آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.