۰

انتشار تصاویر Scalebound برای XBOX ONE

بازدید 1019

اهالی گیم به نام XBOX ONE بسیار حساسند و به احتمال بسیار زیاد، تا چشمشان به این واژه می خورد، سریع به دنبال اخبار های مربوطه در این باره می باشند. یکی از چیزهایی که اهالی XBOX ONE شدیدا به انتظار آنند، مربوط به Scalebound است که از مدت ها پیش این کاربران را به رویدادی وعده داده اند.

Scalebound xbox one

استدیو Platinum Games بالاخره تصمیم گرفت تا طی روزهای آینده، حد اکثر تا اوایل هفته بعد، به انتشار عکس هایی بپردازد که مربوط به نقش آفرینی Scalebound می باشد.طی کنفرانسی که مایکروسافت در همایش E3 2014 داشت، به معرفی Scalebound پرداخت اما خبرها و اطلاعاتی از جزییات آن بیان نکرد. به همین دلیل مردم خصوصا گیمر ها به دنبال اطلاعات لازم در منابع ثانویه بوده اند. البته مایکروسافت خیلی هم کاربران را بی خبر نگذاشت بلکه با پخش تریلر سینمایی این بازی، همه را به وجد آورد.

Scalebound xbox one

از سویی در نمایشگاه توکیو گیم شو، فیلمی از این بازی پخش شد که هرگز به بیرون درز نکرده است.در روز های اخیر آقای Hideki Kamiya در پاسخ به سوالات طرفداران در توییتر، چنین بیان نموده که قصد دارد تصاویری جدید از این محصول تولید کرده و در معرض دید کاربران قرار دهد. به گفته ی وی، این تصاویر از طریق نشریات معتبر و مورد نظرشان منتشر خواهد شد.

Scalebound xbox one

Scalebound قرار است در تاریخ نامشخصی به طور انحصاری برای XBOX One عرضه شود.تا زمانی که این اتفاق به طور رسمی رخ دهد، کاربران به دنبال آشنایی با آن هستند بنابراین با استفاده از سایت ها و مجلات مذکور آشنایی اولیه رخ خواهد داد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.