۰

کیبورد فارسی PersianTyper برای iOS 8 دانلود کنید

بازدید 1360

پیش از این و در نسخه های قبلی iOS،‌ مجبور بودیم با روش های مختلف از کیبورد فارسی مخفی در سیستم عامل استفاده کنیم. اما امروز، به لطف پشتیبانی نسل هشتم iOS از کیبورد های جانبی، می توانیم به راحتی از گزینه های متفاوتی بهره ببریم.

feat

چندی پیش، به شما از انتشار یک کیبورد فارسی با نام FarsTap در اپ استور خبر دادیم. امروز نیز شاهد انتشار کیبورد دیگری با نام PersianTyper جهت استفاده راحت تر کاربران فارسی زبان iOS از دستگاه هایشان هستیم. کیبورد مذکور با استفاده طرحی زیبا و ساده، و بهره بردن از امکاناتی کاربردی، جایگزینی رایگان، قوی، سریع و شخصی برای کیبورد پیش فرض iOS است.

screen568x568

از جمله امکانات منحصر به فرد این کیبورد می توان به امکان جابجایی میان متن تایپ شده به وسیله حرکت انگشت به چپ یا راست بر روی کیبورد، امنیت کامل داده های مربوط به تایپ، چینش اصلاح شده ی دکمه ها جهت راحتی بیشتر و پیشنهاد لغات و پیش بینی هوشمند اشاره کرد. امکان استفاده از نیم فاصله و اعراب نیز در این کیبورد مهیا است و می توانید با استفاده از تم و سایز فونت های مختلف ظاهری متفاوت به آن ببخشید. به گفته توسعه دهنده این کیبورد فوق العاده، پشتیبانی از آیپد نیز در نسخه های بعدی اضافه خواهد شد.

شایان ذکر است که برای اضافه کردن کیبورد های سوم شخص در iOS 8، باید پس از نصب اپلیکیشن آنها، به بخش تنظیمات رفته و با انتخاب منوی General ، به بخش Keyboard وارد شوید. در مرحله بعدی گزینه Keyboards را انتخاب کرده و با لمس گزینه Add New Keyboards، از بخش Third-Party Keyboards، برنامه مذکور خود را انتخاب نمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.