۰

انتشار تصاویری جدید از تلفن هوشمند V10 ال جی با دو نمایشگر

بازدید 964

حتما تلفن هوشمند معرفی نشده ال جی با نام V10 را که ما گذشته اطلاعات مربوط به آن در فضای مجازی منتشر شد به یاد دارید. حالا به لطف evleaks@ عکس تازه ای از این موبایل منتشر شده که تایید می کند V10 دارای دو نمایشگر است: یک صفحه نمایش معمولی و یک نسخه اندک ضخیم تر درست در بالای آن که میانبر مربوط به اپلیکیشن های مختلف (شامل اینستاگرام، تماس ها، دوربین و مواردی از این دست) را نمایش می دهد.

نکته مهم تر اینکه نمایشگر ثانویه این دستگاه به تاچ حساس است که البته فعلا نمی توان این موضوع را تایید کرد. علاوه بر این در سمت چپ این نمایشگر می توان دو دوربین جلویی دستگاه را مشاهده کرد که در کل ظاهری وسوسه برانگیز را برای این محصول به ارمغان آورده اند.

انتظار می شود که صفحه نمایش اصلی این دستگاه ابعادی برابر با ۵٫۷ اینچ با رزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (Quad HD) داشته باشد. علاوه بر این گفته شده که این موبایل یک چیپست شش هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ با سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را در خود جای داده و مجهز به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی است.

همچون دیگر تلفن های هوشمند اخیرا معرفی شده ال جی، دکمه های صدا و روشن و خاموش این موبایل نیز در قسمت پشت بدنه آن قرار گرفته اند.احتمال می رود که ال جی V10 هفته آینده در تاریخ نهم مهرماه در جریان مراسمی که قرار است در نیویورک برگزار گردد رونمایی شود.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.