۰

عرضه تبلت ۱۰۰ دلاری HP 7 Plus

بازدید 1140

HP 7 Plus

بسیاری از کمپانی‌های فعال در زمینه‌ی تولید تبلت‌ها برای سال ۲۰۱۴ میلادی برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده‌اند. برای مثال می‌توان با سامسونگ سخن به میان آورد که تبلت‌های مختلفی را برای عرضه به بازار در نظر گرفته است. بازار تبلت‌ها با مشخصات فنی بالا در حال اشباع شدن است؛ اما محصول درخشانی در بازار تبلت‌های ارزان قیمت وجود ندارد. ولی اچ‌پیاخیراً تبلت خود را با نام HP 7 Plus برای بازار آمریکا با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار عرضه کرده است.

اچ‌پی در HP 7 Plus از یک پردازنده‌ی چهارهسته‌ای با فرکانس ۱ گیگاهرتز استفاده کرده است که زیر صفحه‌ی نمایش ۷ اینچ با رزولوشن ۱,۰۲۴ در ۶۰۰ نهان شده است. این پردازنده با یک حافظه‌ی رم یک گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۸ گیگابایتی که قابلیت افزایش از طریق میکرو SD را نیز دارد، همراه شده است. ضمناً باید به دوربین پشتی ۲ مگاپیکسلی، دوربین ۰٫۳ مگاپیکسلی برای مکالمات ویدئویی، باتری ۲,۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۴٫۲٫۲ آبنبات‌پاستیلی اشاره کرد. در صورتی که این محصول را از وب‌سایت اچ‌پی خریداری کنید، می‌توانید از ظرفیت ۲۵ گیگابایتی باکس به‌همراه نرم‌افزار آفیس KingSoft بهره ببرید.

هرچند نمی‌توان از منظر کارایی و قدرت انتظار چندانی از این تبلت ۱۰۰ دلاری داشت؛ اما برای جایگزینی آن با برخی از مدل‌های ارزان‌قیمت، یکی از بهترین گزینه‌ها است. در صورتی که به دنبال صفحه‌ی نمایش آیپدایر، قدرت بی‌بدیل سرفیس‌پرو ۳یا وزن کم تبلت اکسپریا Z2 نیستید، می‌توانید اچ‌پی را امتحان کنید.

منبع : BGR

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.