۰

معرفی ساعت هوشمندMB Chronowing اچ پی

بازدید 1045

BN-FI052_bastia_J_20141031123000

 اچ پی اوایل امسال اعلام کرد که مایکل باستیان طراح مد معروف، را برای طراحی  ساعت هوشمند به استخدام درآورده است. در حال حاضر نتیجه این همکاری ساعت هوشمند MB Chronowing است.شباهت این محصول از نظر ظاهری و حتی کارایی بیشتر به ساعت مچی عادی است تا یک گجت هوشمند.برخلاف دیگر ساعتهای هوشمند، MB Chronowing از نمایشگر لمسی بی بهره است و تنها نوتیفیکیشن را با LED های سیاه و سفید به نمایش می گذارد. این محصول حتی قدم های شما را نمی شمارد و یا حتی میکروفونی برای دریافت دستورات صوتی ندارد.اما در نمایشگر ساعت یک بخش دایره شکل وجود دارد که زمان را به شما نمایش می دهد و در بخش های دیگر، آب و هوا، نوتیفیکیشن هایی همچون تعداد پیامک ها، ایمیل ها و غیره را خواهید دید.

این ساعت هوشمند با یک بار شارژ می تواند تا هفت روز شما را همراهی کند و با دو پلتفرم iOS و اندروید سازگاری کامل دارد.

ساعتهای هوشمند در گروه عرضه می شوند.ساعت هایی با بهره مندی از امکانات و ویژگی های فراوان در حدی که می توان گفت شما یک کامپیوتر را به مچ دست خود می بندید و ساعت های هوشمند ساخته شده توسط ساعت سازان سنتی با دیدگاه خاص خود..همکاری مشترک مایکل باستیان و اچ پی هم در دسته دوم قرار می گیرد و به نظر می رسد هیچگونه رقابتی را با محصولات مشابه همچون موتو ۳۶۰ یا ساعت اپل نخواهد داشت.

BN-FI060_bastia_8V_20141031124921

اگر شما نیاز به یک ساعت مچی زیبا دارید که همزمان بتوانید نوتیفیکیشن پیغام ها و ایمیل های جدید را متوجه شوید، قطعا MB Chronowing کاملا مناسب شما خواهد بود.MB Chronowing به زودی در دو مدل ۳۴۹ و ۶۴۹ دلاری به ترتیب با جنس تسمه چرم، لاستیک، نایلون و دومی با بند پوست تمساح و شیشه کریستال کبود عرضه خواهد شد.

منبع: TheVerge

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.