۰

اپلیکیشن روزنامه پل ارتباطی دنیای دیجیتال و رسانه های چاپی

بازدید 1199

با گسترش دنیای دیجیتال شاید دیگر روزنامه ها و رسانه های چاپی آن اهمیت سابق را نداشته باشند، اما باید قبول کرد که هنوز تحریریه های با تجربه این رسانه ها اخبار و مقالات درجه یکی را تولید می کنند. نوشته ها و یادداشت هایی که به ندرت می توان مشابه آن ها را در دنیای دیجیتال پیدا کرد.اپلیکیشن «روزنامه» را می توان پل ارتباطی دنیای دیجیتال و رسانه های چاپی دانست. این اپلیکیشن هر روز نسخه PDF معتبر ترین روزنامه های ایران را به موبایل و یا تبلت شما می آورد و این امکان را فراهم می کند تا فارغ از در دست گرفتن کاغذ، مقالات مورد نظر خود را مطالعه نمایید.

rooznameh-app-2

کلیه روزنامه ها به رایگان در این اپلیکیشن قرار می گیرند و کاربر برای مطالعه لازم است تا روزنامه مورد نظر خود را دانلود نماید. پس از دانلود دیگر نیازی به دسترسی اینترنت وجود ندارد و شما می توانید در هر کجا به خواندن روزنامه خود مشغول شوید. علاوه بر روزنامه های روز، با این اپلیکیشن شما می توانید آرشیوی از یک هفته قبل تر را نیز در اختیار داشته باشید و در صورت تمایل به آن رجوع نمایید.

نکته ای که در رابطه با اپلیکیشن «روزنامه» مطرح می شود این است که نشریات در قالب فایل PDF گرفته می شوند و این بدان معناست که به هیچ وجه برای مرور در موبایل و تبلت بهینه نشده اند که این موضوع خود می تواند دشواری هایی را برای مطالعه در بر داشته باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.