۰

ورود نسخه های رنگی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج به بازار ایران

بازدید 1523

ورود نسخه های رنگی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج به بازار ایران

دو کهکشانی جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج این روزها جز قدرتمند ترین و در عین حال محبوب ترین تلفن های هوشمند اندرویدی بازار محسوب می شوند و هواداران بسیاری نیز دارند.این محصولات تا به امروز در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی به دست کاربران ایرانی می رسیدند و کمپانی تولید کننده شان قصد دارد از این پس رنگ های آبی توپاز و سبز زمردی را نیز در کشورمان عرضه نماید.در همین راستا دفتر روابط عمومی سامسونگ در تهران بیانیه خبری را برای ما ارسال نموده که از شما دعوت به عمل می آوریم آن را در ادامه ی مطلب مطالعه نمایید.

تلفن های هوشمند GALAXY S6 و GALAXY S6 Edge با رنگ‌های جدید در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت. پرچم‌دارهای سامسونگ که با رنگ‌های آبی توپاز (Blue Topaz) و سبز زمردی (Green Emerald) وارد بازار می‌شوند، پیش از این فقط در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی در بازار موجود بودند.آبی توپاز که اختصاصاً برای GALAXY S6 ارائه شده است، ظاهری چشمگیر اما در عین حال، ملایم و آرام‌بخش دارد که به‌عنوان یکی از شیک‌ترین رنگ‌های سال برگزیده شده است. بر اساس اعلام پانتون که یک شرکت پیشرو در زمینه پیش‌بینی سلیقه‌ها و علائق رنگی است، چهار طیف رنگ آبی لاجوردی (Aquamarine)، آبی اقیانوسی (Scuba Blue)، آبی کلاسیک (Classic Blue) و آبی تیره (Dusk Blue) در میان لیست ۱۰ رنگ برتر بهار ۲۰۱۵ حضور دارند که برای شرکت‌های طراحی و مد تهیه شده‌اند.

دکتر دونا داوسن، روانشناس مطرح بریتانیایی، در مورد این رنگ می‌گوید: «کسانی که تلفن S6 آبی رنگ را انتخاب می‌کنند، به نظر می‌رسد که با اعتمادبه‌نفس، مشکل‌پسند، باریک‌بین، حساس، سخت‌گیر و احساسی باشند.»رنگ سبز زمردی نیز به‌طور اختصاصی برای موبایل های S6 Edge در نظر گرفته شده و مثال بارزی از فلسفه طراحی شرکت سامسونگ است که در آن، زیبایی و عملکرد، به یکدیگر می‌رسند.

دکتر داوسن در مورد رنگ سبز می‌گوید: «کسانی که رنگ سبز انتخاب اولشان است، گرایش دارند که متعادل، باوفا، سخت‌کوش، راست‌گو و خیراندیش باشند. این افراد نگران دیگران هستند و همچنین اشتیاق دارند که به عنوان شهروندان خوب جامعه مطرح شوند که هم به اخلاق اهمیت می‌دهند و هم علاقه زیادی به سادگی دارند.»دکتر داوسن ادامه می‌دهد: «سبز که حس دوستی و ارتباط با دیگران را انتقال می‌دهد، نمایشگر زندگی جدید و شروعی دوباره است که معنای امید، قدرت دوباره و انرژی را نیز الهام می‌کند. همچنین پیش از این، ثابت شده است که رنگ سبز در کاهش استرس و نگرانی، نقش به‌‌ سزایی دارد. به همین دلیل هنگامی‌که افراد مضطرب‌اند، آرزو می‌کنند که کاش می‌توانستند در فضایی سبز استراحت کنند.»تلفن‌های هوشمند S6 و S6 Edge که ۲۶ فروردین ماه به‌طور رسمی در ایران رونمایی شدند، در سه مدل ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در بازار موجود هستند.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.