۰

دیمو ۴ گوشی جدید را وارد بازار کرد

بازدید 1111

Dimo

دیمو که ادعا می‌کند اولین تولید کننده تبلت ایرانی است، نسبت به عرضه‌ی ۴ گوشی هوشمند جدید که همگی بازار میانی به پایین را هدف قرار داده‌اند، روانه‌ی بازار کشور کرده است.

نخستین گوشی دیمو، S350 نام دارد و مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای MTK6582 با فرکانس کاری ۱٫۳ گیگاهرتز برای هر هسته بوده و از نمایشگری ۵ اینچی با وضوح تصویر qHD بهره می‌گیرد. این محصول همچنین دارای اندروید ۴٫۴٫۲، دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی، پشتیبانی هم زمان از دو سیم‌کارت و توانایی ارتباط در شبکه ۳G است. دیمو S350 را می‌توانید با قیمتی در حدود ۳۶۰ هزار تومان از بازار تهیه کنید.

Dimo-S360

دومین محصول هوشمند دیمو در این سری، S360 است که در مقایسه با دیگر محصولات این شرکت از پردازنده‌ی قوی‌تری بهره می‌برد، چرا که با استفاده از پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای MTK6592 و فرکانس کاری ۱٫۷ گیگاهرتز برای هر کدام قادر به اجرای سریع اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف اندرویدی است. این گوشی که از یک نمایشگر ۵ اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی بهره می‌گیرد، دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بوده و توانایی ارتقا تا ۳۲ گیگابایت دیگر از طریق کارت حافظه جانبی برایش فراهم است. S360 از امکانات کامل ارتباطی پشتیبانی کرده و به لطف دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۲ مگایپکسلی، احتمالا کیفیت عکس‌برداری خوبی خواهد داشت. گوشی هوشمند دیمو S360 در بازار، قیمت ۴۸۵ هزار تومانی را در مقابل خود می‌بیند.

Dimo-S400

محصول سوم از سری S از طراحی و ظاهر بهتری بهره می‌برد. S400 یک گوشی باریک و نسبتا زیبا است که علی‌رغم نمایشگر ۵ اینچی که دارد، تنها ۱۲۵ گرم وزن دارد. S400  از پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای و اندروید نسخه ۴٫۴٫۲ بهره می‌برد. این گوشی دو سیم‌کارته هم اکنون در بازار ۴۹۸ هزار تومان قیمت دارد.

آخرین گوشی دیمو در این رده که S500 نام دارد، دارای یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بوده و از پردازنده‌ی MTK6589 با ۴ هسته‌ی ۱٫۵ گیگاهرتزی، دوربین ۱۳ مگاپیکسل و باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌‌برد. S500 در بازار با قیمتی در حدود ۴۹۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

منبع

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.