۰

تلفن هوشمند Blade S6 از ZTE رسماً معرفی شد

بازدید 938

ساعاتی پیش ZTE عضو جدیدی از خانواده تلفن های هوشمند Blade خود را با عنوان Blade S6 معرفی نمود. هدف این محصول میان رده که مجهز به اندروید آب نبات چوبیست و تنها ۲۵۰ دلار قیمت دارد بیشتر جذب کاربران جوان تر است.

ZTE-Blade-S6-710x473

Blade S6 دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بوده و بدنه ای پلاستیکی به ضخامت ۷.۷ میلی متر دارد. این محصول در دو رنگ صورتی و نقره ای عرضه خواهد شد و چیپست ۶۴ بیت هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ به آن قدرت می بخشد. البته با توجه به مجهز بودنش به اندروید آب نبات چوبی می توان از موبایل مورد بحث انتظار داشت که حداکثر توانایی های چیپست ۶۴ بیتی خود را به کاربرانش ارائه نماید.

از سایر مشخصه های تلفن هوشمند تازه معرفی شده ZTE می توان به ۲ گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (مجهز به سنسور IMX214 سونی)، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

ZTE-Blade-S6-d-710x502

همچنین Blade S6 از دو سیم کارت نانو، درگاه کارت حافظه ی میکرو SD، تکنولوژی صوتی Hi-Fi Sound و تکنولوژی ارتباطی LTE نیز پشتیبانی به عمل می آورد. بر روی اندروید آب نبات چوبی پیاده سازی شده در این محصول هم پوسته ی MiFavor 3 که شامل سفارشی سازی های خاص ZTE از جمله Smart Sense می شود ارائه گشته است. Smart Sense کاربر را قادر می سازد اپلیکیشن هایی مانند پخش کننده موسیقی و یا چراغ قوه را با ژست های حرکتی معینی مثل چرخاندن مچ دست اجرا کند.

اسمارت فون یاد شده از ۱۰ فوریه و از طریق خدمات AliExpress عرضه خواهد شد و از ۲۷ هم همین ماه نیز عرضه ی جهانی آن با قیمت ۲۵۰ دلار آغاز می گردد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.