۰

تبلت پروژه تانگوی گوگل برای توسعه دهندگان ارائه شد

بازدید 1178

تبلت پروژه تانگوی گوگل برای توسعه دهندگان ارائه شد

تبلتی که گوگل به تازگی فروش بدون دعوتنامه آن را آغاز کرده احتمالا یکی از بهترین های سال خواهد بود (اما نه برای مصرف کنندگان). محصول فوق بخشی از پروژه تانگوی گوگل است که برای توسعه دهندگان حرفه ای در نظر گرفته شده که روی برنامه های ۳D و «تشخیص عمق» کار می کنند.ابزار جدید ۷ اینچی اهالی مانتین ویو از نظر سخت افزاری توان رقابت با بهترین های بازار را دارد، اما چیزی که موجب تمایز آن می شود قابلیت های تشخیص عمق و تکنولوژی ۳D motion تعبیه شده درون آن است.

علاوه بر حسگر های مرسوم همچون شتاب سنج، ژیروسکوپ و قطب نما، سنسورهای متعددی هم برای قابلیت های اختصاصی دستگاه فوق بکار گرفته شده که از جمله آن ها می توان به دوربین تشخیص دهنده حرکت، فشارسنج و حسگر عمق ۳ بعدی اشاره نمود.نمایشگر این محصول از نوع IPS و رزولوشن آن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است که با شیشه ضد خش شرکت کورنینگ محافظت می شود. سیستم عامل نصب شده اما نسخه آب نبات چوبی نبوده و از کیت کت ۴.۴ در آن بهره گرفته شده است.

project-tango-tablet-back

درون این تبلت قدرتمند از چیپست Tegra K1 استفاده شده که دارای ۴ گیگابایت حافظه رم است و علاوه بر این، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخللی نیز برای آن در نظر گرفته شده. از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این دستگاه می توان به درگاه سیم کارت، کارت حافظه میکرو اس دی، پورت USB 3.0، پورت HDMI و استانداردهای ارتباطی NFC و LTE اشاره نمود.طراحی ظاهری تبلت فوق به زیبایی نکسوس ۹ گوگل نیست، چراکه برای مصرف کنندگان ساخته نشده و توسعه دهندگان آن را بخاطر ویژگی ها و قابلیت های اختصاصی که در اختیارشان می گذارد تهیه خواهند نمود.تبلت پروژه تانگو که به تازگی ۵۰ درصد کاهش قیمت در آن اعمال شده بود از هم اکنون روی فروشگاه گوگل قابل تهیه است.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.