۱

اپلیکیشن بیپ تونز کامل ترین مجموعه های موسیقی کشور

بازدید 1958

بیپ تونز» یکی از اولین و البته کامل ترین مجموعه های موسیقی کشور است که آرشیوی جامع از آثار فارسی را در خود جای داده. این سرویس که با شعار “رعایت دانلود قانونی” ایجاد شده، بستری را فراهم آورده تا کاربران آثار فارسی مورد علاقه خود را جستجو کنند، به آنها گوش فرا دهند و در صورت تمایل نسبت به خریدشان اقدام نمایند.اپلیکیشن بیپ تونز از ظاهری زیبا و مدرن برخوردار است که همین باعث شده گشت و گذار در آن بسیار لذت بخش باشد. به کمک این برنامه می توانید از داغ ترین آهنگ ها مطلع شوید و همچنین جدیدترین آثار ارائه شده به بازار را پیدا کنید.

com.beep.tunes1

سیستم فروش بیپ تونز به صورت تک آهنگ و آلبومی است. به این شکل کاربر همیشه مجبور به خرید کل آلبوم نمی شود و در صورتی که تنها یک یا چند آهنگ خاص را مد نظر دارد، می تواند نسبت به خرید غیر آلبومی اقدام نماید. اپلیکیشن بیپ‌ تونز برای انجام تراکنش مالی خود، از سیستم پرداخت درون برنامه ای کافه بازار بهره می برد؛ یعنی شما می توانید برای خرید آهنگ ها از اعتبار کافه بازاری خود استفاده نمایید و البته هر گاه تمایل داشته باشید، خرید از طریق کارت های متصل به شبکه شتاب میسر است.

پس از انجام تراکنش مالی، آهنگ مورد در فهرست دانلود قرار می گیرد. در این بخش کاربر می تواند هر یک از آهنگ ها را با کیفیت «خوب» و یا «خیلی خوب» دانلود نماید. طبیعتا انتخاب کیفیت بالاتر، حجم آهنگ را نیز بالا می برد و اینترنت پر سرعت تری را طلب می کند. متاسفانه اپلیکیشن بیپ تونز در حال حاضر بخشی را برای پخش آهنگ های دانلود شده در خود جای نداده و برای این منظور کاربر حتما باید به برنامه پخش کننده موسیقی دستگاه خود مراجعه نماید.

یکی از قسمت های جالبی که در این اپلیکیشن قرار گرفته،‌ آهنگ هایی است که بر اساس مناسبت های مختلف رایگان می شوند. شما می توانید با مراجعه به این قسمت، بدون پرداخت هیچ هزینه ای آهنگ ها را دانلود کنید و از آنها لذت ببرید.

کلیه خدماتی که بر روی اپلیکیشن بیپ تونز موجود هستند، بر روی سایت آن نیز ارائه می شوند. علاقمندان برای استفاده از این امکانات می توانند به سایت beeptunes.com مراجعه نمایند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.