۰

معرفی Dart به عنوان کوچکترین شارژر لپ تاپ در دنیا

بازدید 1155

شاید تا کنون برایتان بارها پیش آمده که بخواهید به مکانی سفر کنید یا اینکه به جایی بروید که نیاز باشد یکی دوساعت سیستم لپ تاپ یا نوت بوکتان را به شارژ بزنید! خب در چنین صورتی گاهی نیاز دارید که یک سیم دوسه متری را در کیف خود جای دهید! برای خود من این مشکل بارها پیش می آید که جا برای قرار دادن شارژر در کیف ندارم اما خب به هر حال باید آن را هم با خودم ببرم و این مشکل من تنها نیست چرا که بسیاری از افراد این مشکل را دارند و ظاهرا از ۴ سال پیش همراهان تکنولوژی در حال حل این مشکل هستند! با هم در مورد آخرین خبرها از کوچکترین نسل شارژر ها می خوانیم :

finsix-dart

 Finsix شرکتی است که در سال ۲۰۱۰ تنها به منظور ایجاد و طراحی و تولید شارژر های کوچک به جای این شارژر های بزرگ و حجیم راه اندازی شده و پروژه های تولید شارژر های با کارایی بالایش را به خوبی در این چند سال پیش برده است. در واقع این شرکت و گروه فکر کردند که می توانند بزرگترین تفاوت را در بازار لپ تاپ ها برای شارژر ها ایجاد کنند. به نحوی دیگر این شرکت به دنبال ایجاد و ارائه سرویسی برای لپ تاپ ها بوده اند که بتوانند تفاوت محسوسی نسبت به سایر کمپانی ها داشته باشند. بعد از گذشت ۴ سال بالاخره این شرکت تصمیم گرفت برنامه های خود را برای انتشار این شارژرها در ماه آوریل ۲۰۱۴ جمع و جور می کنند و ما انتظار داریم در این ماه بتوانیم آثاری از این شارژر ببینیم.

معرفی Dart به عنوان کوچکترین شارژر لپ تاپ در دنیا

شرکت سازنده در مورد این شارژر که Dart نام گذاری شده می گوید این شارژر کوچکترین شارژر لپ تاپ در دنیاست. این شارژر ۶۵ واتی است و با برق با قدرت ۹۰ تا ۲۶۵ ولت هم قادر است بدون سوختگی آداپتور کار کند. برای استفاده از این شاررژ می توانید از پورت اصلی شارژر یا ازUSB  برای اتصال به دستگاه های دیگر استفاده کنید. این شارژر  در اندازه ی ۶٫۳۵ سانتی متر است و می تواند در کمترین فضا جا سازی شود. وزن آن هم ۶۰ گرم است و یک کابل به اندازه ۱٫۸ متر در آن تعبیه شده است. گفتنی است که این شارژر در سطح بین المللی و با انواع و اقسام کامپیوتر های روزمیزی و لپ تاپ ها کار می کند و برای نمونه های اپل هم نمونه هایی از آن وجود دارد از طرفی کسانی هم که بخواهند می توانند دارت را به صورت سفارشی و دلخواه سفارش ساخت بدهند. شاید به محصولات جدید که کارها را تسهیل تر می کنند و به کارایی شما می افزایند علاقمند شده باشید به همین منظور می توانید کیبرد های وایرلس برای  تلویزیون های هوشمند را مورد مطالعه قرار دهید.

معرفی Dart به عنوان کوچکترین شارژر لپ تاپ در دنیا

شرکت سازنده در بیانی دیگر می گوید که با کاهش اندازه ی این شارژر توانسته اند در چرخه انرژی نیز تغییرات خوبی حاصل کنند که کمترین میزان اتلاف انرژی را داشته باشد. در مورد سوئیچینگ گفته می شود که این یک چرخه کامل نیست و همیشه این موجب از بین رفتن میزان قابل توجهی انرژی می شود که این شرکت با توجه به تغییراتی که انجام داده چرخه را کوتاه تر کرده و موجب شده که میزان انرژی که به هدر می رود کمتر شود. متخصصان این شرکت در مورد میزان سرعت چرخه می گویند که می توانند با تکنولوژی که در این باره به کار گرفته اند سرعت را تا هزار برابر افزایش دهند و این در حالی است که هیچ انرژی بیشتری از حد ابتدایی صرف نخواهد شد و این یک گام بلند در ذخیره و صرفه جویی در انرژی است.

معرفی Dart به عنوان کوچکترین شارژر لپ تاپ در دنیا

کسانی که علاقمند به خرید این شارژر دارند می توانند با پرداخت مبلغ ۸۹ دلار هم اکنون این شارژر را خریداری کنند اما به طور عمومی این محصول در ماه ژانویه در نمایشگاه  CES 2015 به نمایش گذاشته خواهد شد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.