۰

ال جی از محافظ G5 رونمایی کرد؛ بدنه فلزی تایید شد

بازدید 960

اگرچه ال جی قرار نیست تا ۱۰ روز آینده از جی ۵، پرچمدار جدید خود رونمایی کند اما اخیرا این کمپانی، محافظ Quick Cover مخصوصی برای آن معرفی کرده است. محافظ LG G5 Quick Cover، شباهت بسیاری به همان محصولی دارد که پیشتر برای LG K10 نیز تولید شده بود. در واقع کاربر بدون برداشتن محافظ روی صفحه می تواند با تماس ها پاسخ دهد. محافظ جدید LG G5 علاوه بر این، امکان قرار دادن زنگ هشدار بدون باز کردن صفحه جلویی را هم به کاربرش خواهد داد.

g5

روز گذشته بود که ال جی با به اشتراک گذاشتن تصویری جدید، نمایشگر همیشه فعال G5 را تایید نمود. حالا در تصویر فوق هم که محافظ فلزی را نشان می دهد، باز هم چنین مسئله ای مورد تایید قرار گرفته است. در تصویر فوق، زمان، تاریخ و چهار آیکون نوتیفیکیشن دیده می شود.

همچنین، این کمپانی در کنفرانس مطبوعاتی مرتبط با محصول نام برده، فلزی بودن تلفن همراه جدیدشان را تایید کردند. نسل های قبل پرچمداران خانواده G، پیش از این بدنه ای پلاستیکی داشتند.

آخرین محافظ توسعه یافته از سوی LG، قابلیت کاورهای پیشین را هم دارد، اما با این تفاوت که بهبودهایی در آن حاصل شده. مثل قابلیت لمسی بودن و مشاهده ساعت، تاریخ و نوتیفیکیشن ها. با این وجود، شایعات مربوط به نمایشگر دوم نیز کاملا منتفی می شود و گویا در LG G5 حداقل شاهد حضور آن نخواهیم بود.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.