۰

هدفون Batband صدا را از طریق جمجمه به گوش درونی مخابره می‌کند

بازدید 1202

هدفو‌ن‌هایی که درون گوش قرار می‌گیرند امروز تنها راه انتقال صوت از لوازم الکتریکی به گوش ما هستند اما طرح ارائه شده توسط استودیو Banana Things این امکان را به شما می‌دهد که با اتصال هدفون به سر و بدون نیاز به قرار دادن آن رو یا درون گوش از شنیدن موسیقی مورد نظر خود لذت ببرید.

a78d6bdadd214c58eb6cea8cf46d2097_XL

استودیو Banana Things هدفون‌هایی را ساخته که نیازی به تماس آن با گوش برای شنیدن صوت نبوده و اتصال آن به جمجمه برای انتقال صدا کافی است.این فناوری که در سال ۱۹۷۰ توسعه یافته است روشی برای مخابره‌ی صوت به گوش درونی از طریق استخوان‌های جمجمه است که به تازگی سازندگان هدفو‌ن‌ها به اهمیت و پتانسیل این روش پی برده و از آن بهره می‌برند.

در روش‌های گذشته کاربر صدای محیط خود را نشنیده و تنها صدای درون هدفون را می‌شنید که البته این اتفاق مزایا و معایبی نیز داشت. اما روش جدید به شما اجازه می‌دهد که بدون پوشاندن گوش‌ها، موسیقی دلخواه خود را بشنوید. این هدفون که Batband نام دارد باعث می‌شود تا هم مسیقی مورد علاقه‌ی خود را بشنوید و هم از صدای اطراف خود مطلع شوید.

Studio-Banana-Things_Batband

این هدست از طریق بلوتوث به دستگاه مورد نظر متصل شده و دارای باتری قابل شارژ از نوع لیتیوم یونی است که تا ۶ ساعت می‌توان با آن به موسیقی و آهنگ دلخواه گوش داد. همچنین این دستگاه دارای میکروفون است تا با استفاده از آن بتوان تماس‌های تلفنی برقرار کرد.

Batband در حال حاضر برای پیش‌خرید با قیمت ۱۲۵ دلار از طریق وبسایت استودیوی Banana Things در دسترس است و این شرکت به زودی تولید آن‌ها را آغاز خواهد کرد.

 

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.