۰

توییتر قابلیت جدید افزوده است

بازدید 982

با استفاده از دکمه ای که به تازگی به توییتر اضافه شده کاربران می توانند به سرعت توییت‌های خود را به طور خصوصی به اشتراک بگذارند.

twitter-message-button-dms-100654488-large

به گزارش  مک ورلد، این دکمه ارسال پیام که به شکل یک نامه است در سمت راست و در پایین هر پیام نمایش داده می شود و طراحی آن گامی در جهت افزایش قابلیت های شخصی و خصوصی توییتر دانسته می‌شود.

این قابلیت از طریق به روزرسانی برنامه همراه توییتر در گوشی های مجهز به دو سیستم عامل iOS  و  Android هم در دسترس قرار می گیرد.

مدیران توییتر می‌گویند افزودن این دکمه حاصل دریافت بازخوردهای کاربران است. بررسی‌ها نشان می دهد که ارسال پیام های خصوصی مستقیم به دیگر کاربران در توییتر در سال ۲۰۱۵ تا ۶۰ درصد افزایش یافته و همین مساله انگیزه دیگری برای افزودن دکمه مذکور بوده است.

توییتر که در دو سال اخیر با ریزش مخاطب مواجه بوده در تلاش است با افزودن امکانات جدید کاربران خود را حفظ کند. برخی از این امکانات مانند پشتیبانی از شکلک ها و فایل های گیف و راه اندازی گروه های ارسال پیام خصوصی با استقبال مواجه شده و برخی دیگر مانند طرح پیشنهاد رفع محدودیت ۱۴۰ کاراکتر برای هر پیام با مخالفت دیگر کاربران مواجه گردیده است.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.