۰

این تلویزیون فقط با لبخند کار می کند

بازدید 1128

تلویزیون های لبخندی یا smile TV  در واقع یک نوع تلویزیون است که ترکیبی از هنر و تکنولوژی است! در واقع این مدل تلویزیون بیش از هر چیزی رضایت و لبخند تماشاچی خود را می خواهد و برایش اهمیت دارد!

smile TV3

این تلویزیون توسط David Hedberg طراحی و ساخته شده است و در صورتی شروع به پخش فیلم می کند که کاربر یا همان بیننده آن لبخند بر لب داشته باشد. جالب این است که اگر در حین تماشای تلویزیون لبخند از چهره شما دور شود و چهره تان در هم کشیده شود، تصویر تلویزیون تیره می شود و تا شما لبخند نزنید تصویر به حالت معمولی بر نمی گردد.سازنده در سایت خود می گوید: پذیرایی بد از این سیستم می تواند بیش از خرابی آنتن کارایی را پایین بیاورد. در واقع این سیستم با اطلاعات دریافتی از کاربر مشخص می کند که چه رفتاری باید انجام دهد! و کاربر ملزم است که همیشه لبخند بر لب داشته باشد.

smile TV

در این تلویزیون یک دوربین تعبیه شده که رفتار کاربر را دنبال می کند و با عکس العملی که او نشان می دهد، این تلویزیون هم واکنش نشان می دهد! اطلاعات در واقع پردازش می شود و هر وقت توانست مشاهده کند که کاربر در حالت رضایت و خندان قرار دارد بهترین کیفیت تصویر را بروز می دهد.در واقع این اختراع نوعی بیا روانشناسی است که علایق ما را به ما تحمیل می کند و جلوی معضلات روانی می گیرد.

smile TV2

حقیقتا smile TV تکنولوژی است که برایش رضایت ما اهمیت دارد و تنها به منظور افزایش روحیه، شادی و … برای کاربران کار می کند.در واقع این یک راه اجباری برای نشاندن لبخند بر روی لب است که لبخند و حالت مصنوعی آن هم می تواند روی انسان ها اثرات بسیار خوبی داشته باشد.در واقع با داشتن smile TV شما توفیق اجباری شاد بودن و لبخند زدن را دارید و چه چیزی از این بهتر؟

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.