۰

ارائه ظرفیت نامحدود برای One Drive از سوی مایکروسافت

بازدید 1364

Businessman drawing a Cloud Computing diagram

با تمام اتفاقاتی که طی ماه‌های اخیر در مورد فضای ذخیره‌سازی Cloud وجود داشته و اینکه اعتماد در خصوص فضای ابری کم شد ولی بسیاری از کارشناسان آینده این خدمت اینترنتی را بسیار روشن تصور می‌کنند. حالا رقابت شدیدی بین ارائه‌دهندگان این خدمت در دنیا وجود دارد. در همین راستا مایکروسافت اعلام کرده است برای کسانی که در Office 365 ثبت‌نام کرده‌اند محدودیت ظرفیت OneDrive را لغو میکند.

اگر یکی از کاربران Office 365 هستید طی ماه آینده مایکروسافت محدودیت‌های ظرفیت OneDrive را برای شما حذف خواهد کرد. این اقدام مایکروسافت در شرایطی صورت می‌گیرد که این شرکت در ماه‌های اخیر در تلاش برای رقابت با گوگل و دراپ‌باکس ۱ ترابایت فضای اضافی OneDrive را در اختیار کاربران Office 365 قرار داده بود. اما اعلامیه امروز شرکت مایکروسافت مبنی بر ارائه فضای نامحدود به کاربران  OneDrive رقابت این شرکت با سایرین را وارد فضای جدیدی می‌کند. حالا مایکروسافت می‌خواهد، پیشتاز فضای ذخیره‌سازی  Cloud در دنیا باشد.

در پیشنهاد جدید غول نرم‌افزاری دنیا، فضای نامحدود OneDrive و یک کپی از نرم‌افزار آفیس این شرکت که بر روی مک یا رایانه‌های شخصی ویندوزی و تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند اجرا خواهد شد، فقط با قیمت ۶٫۹۹ دلار در ماه ارائه خواهد شد. این در حالی است که گوگل و دراپ‌باکس ماهانه مبلغ ۹٫۹۹ دلار را فقط برای ارائه فضای ۱ ترابایتی دریافت می‌کنند.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.