۰

عرضه دوشاخه‌ی هوشمند با قابلیت اتصال بی‌سیم از سوی D-Link

بازدید 1050

کمپانی D-Link نسل جدید دوشاخه‌های هوشمند خود را معرفی کرده که علاوه بر بهبود کاربری و طراحی آن نسبت به نسل گذشته، شاهد کاهش قیمت آن هستیم. D-Link این دوشاخه‌ی هوشمند را به قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه کرده و علاقمندان می‌توانند آن را با این قیمت خریداری نمایند.

دوشاخه‌ی هوشمند D-Link

D-Link با دوشاخه‌ی هوشمند خود اهدف جالب توجهی را در پیش گرفته است که از جمله‌ی ویژگی‌های مهم آن می‌توان به سهولت در استفاده از این دوشاخه‌ی هوشمند اشاره کرد. برای استفاده از این دو شاخه باید آن را به پریز برق زده و سپس با استفاده از اپلیکیشن توسعه یافته ابزار‌های متصل شده را از طریق تلفن‌هوشمند یا تبلت خود کنترل کنید. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید لامپ‌های متصل به این دوشاخه را که از طریق ارتباط بی‌سیم به آن وصل شده‌اند، خاموش و روشن کنید.

SmartPlugInt

برای روشن و خاموش کردن ابزار‌های متصل شده به دوشاخه‌ی هوشمند می‌توان از قابلیت برنامه‌ریزی آن نیز استفاده کرد، هرچند جای خالی امکان یادگیری در این دوشاخه‌ی هوشمند تاحدودی احساس می‌شود، اما نمی‌توان آن را به‌عنوان یک نقطه‌ی منفی برای ابزاری ۴۰ دلاری به‌شمار آورد، مضاف بر اینکه بسیاری از کاربران نیز علاقه‌ای به استفاده از چنین امکانی در ابزار‌های هوشمند خود ندارند.

مطمئنا امکانات پایه‌ای و ساده در کنار قیمت پایین از حمله‌ی ویژگی‌های یک گجت پرفروش است. به‌طور حتم خاموش کردن چراغ‌ها از طریق تلفن‌هوشمند یا تبلت بدون نیاز به حرکت کردن را باید در شمار قابلیت‌هایی خواند که بسیاری از افراد تنبل در پی استفاده از آن هستند!

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.