۰

نسخه‌های جدید زن فون ۲ ایسوس مجهز به پردازنده‌‌های کوالکام معرفی شد

بازدید 1004

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس نسخه‌های جدیدی از گوشی هوشمند زن‌فون ۲ خود را با تجهیز به تراشه‌های کوالکام معرفی کرد. در واقع زن‌فون ۲ ایسوس هم اکنون برای هر سلیقه و فردی نسخه‌ای مجزا دارد.خبر عرضه‌ی زن‌فون ۲ بهره‌مند از سیستم روی یک چیپ‌ (SoC) اسنپدراگون کوالکام از ماه فوریه به گوش می‌رسید. همانطور که می‌دانید نسخه‌ی کنونی زن‌فون ۲ ایسوس از سری تراشه‌های اتم کمپانی اینتل بهره می‌برد.هم اکنون و در جریان برگزاری نمایشگاه کامیپوتکس شاهد رونمایی ایسوس از سه نسخه‌ی جدید زن‌فون ۲ با تراشه‌هایی از کوالکام هستیم.سه نسخه‌ی جدید زن‌فون ۲ از صفحه نمایش‌های ۵، ۵٫۵ و ۶ اینچی بهره‌ می‌برند. همچنین صفحه نمایش هر سه‌ گوشی توسط پنل گوریلاگلاس ۴ پوشانده شده و دوربین آن‌ها قابلیت فوکوس لیزری خودکار را به همراه دارد.

Zenfone1

نسخه‌ی مجهز به صفحه نمایش ۵ اینچی زن‌فون ۲ ایسوس که با کد ZE500KL معرفی شده، وضوح تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسلی را به همراه داشته و از سیستم روی یک چیپ ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ با چهار هسته‌‌ی پردازشی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند از نظر ظرفیت رم در دو نسخه‌ی جداگانه با ظرفیت‌های ۲ و ۳ گیگابایتی عرضه می‌شود. نسخه‌‌ای که از وجود حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی بهره می‌برد، ۱۶ گیگابایت و نسخه‌ی مجهز به رم ۳ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. دوربین اصلی و سلفی زن‌فون ۲ با نمایشگر ۵ اینچی به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسل رزولوشن دارد.

نسخه‌ی بعدی زن‌فون ۲ ایسوس از صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی بهره‌ برده و با کد اختصاصی ZE550KL شناخته می‌شود. وضوح تصویر نمایشگر این محصول هم ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بوده و تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۱۰ برای آن در نظر گرفته شده است. زن‌فون ۲ مجهز به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی، حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی، سنسور دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

Zenfone2

در سمت مقابل نسخه‌ی ۶ اینچی گوشی هوشمند زن‌فون ۲ ایسوس قرار دارد که با کد اختصاصی ZE600KL رونمایی شده است. صفحه نمایش ۶ اینچی این نسخه از وضوح تصویر مشابه ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسلی را به همراه دارد، اما تراشه‌ی به کار گرفته شده در این محصول، اسنپدراگون ۶۱۵ است. نسخه‌ی ۶ اینچی زن‌فون ۲ ایسوس از نظر ظرفیت رم در دو نسخه‌ی ۲ و ۳ گیگابایتی عرضه خواهد شد که هر یک از آن‌ها به ترتیب حافظه‌ی داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی را به همراه دارند. همچنین این گوشی هوشمند از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، سنسور دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. سیستم عامل پیش فرض نصب شده بر روی آن هم اندروید ۵٫۰٫۲ است.

به غیر از مدل‌های مورد اشاره، مدل دیگری از زن‌فون ۲ ایسوس با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۱۵ نیز در طول نمایشگاه رونمایی شد. این گوشی هوشمند از نظر وضوح تصویر شامل دو نسخه‌ی اچ دی و فول اچ دی است. همچنین حافظه‌ی رم آن در ظرفیت‌های ۲ و ۳ گیگابایتی عرضه خواهد شد که هر یک به ترتیب حافظه‌ی داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایاتی را به همراه دارند.متاسفانه هنوز اطلاعات دقیق مربوط به قیمت و زمان عرضه‌ی نسخه‌های کوالکامی زنفون ۲ ایسوس اعلام نشده است.

منبع

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.