۰

اپل تی وی جدید دارای قابلیت اجرای بازی ها خواهد بود

بازدید 859

بازی های ویدئویی بالاخره به اپل تی وی می آیند. دقایقی پیش، اپل از نسخه جدید ست تاپ باکس خود رونمایی کرد که به لطف اپ استور جدید، می تواند به اجرای بازی ها هم بپردازد. اپل طی هفته ای که گذشت، با انتشار یک فید مخصوص برای گیمرها در توئیتر نشان داد که بیشتر از پیش روی موضوع گیمینگ متمرکز شده است.

اپل تی وی جدید دارای قابلیت اجرای بازی ها خواهد بود [در حال بروزرسانی] – دیجیاتو

اپل تی وی جدید همچنین از یک ریموت کنترلر با پد لمسی بهره می برد که اگر آن را به صورت افقی نگه دارید، نقش کنترلر بازی را ایفا خواهد نمود. بعضی از اولین عناوین رونمایی شده برای اپل تی وی جدید شامل Crossy Road، Rayman Adventures، نسخه موبایل Guitar Hero Live، و حتی بازی Disney Infinity می شوند. بد نیست بدانید که با اپل تی وی جدید، برای نخستین

گفتنی است که اپل، نخستین شرکتی نیست که ست تاپ باکس را به یک کنسول بازی کوچک تبدیل می کند. Fire TV آمازون که سال گذشته از آن رونمایی شد نیز شرایط مشابهی داشت. همچنین از انویدیا شیلد هم به غیر از بازی می توان به عنوان یک ست تاپ باکس استفاده کرد.

اپل در حال حاضر به مدد موفقیت آیفون و آیپد جز سردمداران موبایل گیمینگ محسوب می شود، اما با ورود به عرصه بازی های ویدئویی با رقبای سرسختی همچون نینتندو، مایکروسافت و سونی مواجه خواهد بود. رونمایی از اپل تی وی جدید در شرایطی است که فروش کنسول پلی استیشن ۴ تا ماه مارس به ۲۰ میلیون واحد و اکس باکس وان از جولای تاکنون به ۱۳ میلیون واحد رسیده است.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.