۰

تبلت جدید Archos 133 Oxygen معرفی شد

بازدید 904

امروز، کمپانی Archos در جریان نمایشگاه IFA 2016 از برنامه های جدید خود برای تبلت های سری Oxygen که اوایل امسال معرفی کرده بود، پرده برداشت. همانند مدل های پیشین، اندازه این تبلت هم از روی نامی که برای آن انتخاب شده کاملا هویدا است.

ARCHOS-133-Oxygen_1-600x450

Archos 133 Oxygen از نمایشگری ۱۳٫۳ اینچی IPS با رزولوشن تمام اچ دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰) برخوردار بوده و بیشتر برای مصارف خانگی و تماشای ویدیوها ساخته شده است.

به شکلی دقیق تر اگر به درون دستگاه بخواهیم بپردازیم، Archos از چیپ Rockchip RK3368 با پردازنده هشت هسته ای که سرعت پردازش آن ۱٫۵ گیگاهرتز بوده و چیپ گرافیکی PowerVR SGX6110 برای تماشای تصاویر و بازی های سه بعدی و ویدیوهای ۴K بهره می برد.

در کنار این ها، دو گیگابایت رم DDR3 و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی EMMC قرار دارد که از طریق درگاه میکرو اس دی می توان آن را تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش داد. کاربرانی که استفاده مالتی مدیا دارند می توانند از دوربین های ۵ و ۲ مگاپیکسلی این تبلت نیز بهره ببرند.

در مجموع، Archos 133 Oxygen ابعاد ۳۳۹ در ۲۱۹ در ۱۰٫۵ میلی متری و وزن ۱۱۷۰ گرمی دارد. وزن بالای دستگاه زمانی قابل قبول می شود که بدانید یک باتری ۱۰ هزار میلی آمپری درون آن جای خوش کرده و به راحتی می تواند تا ۱۶۸ ساعت در حالت استند بای و ۵ ساعت در حالت نمایش ویدیو کارایی داشته باشد.

تبلت نام برده اندروید ۶٫۰ مارشملو را اجرا کرده و دو اسپیکر داخلی دارد. روی بدنه آن دو درگاه میکرو یو اس بی، یک جک صدای ۳٫۵ میلی متری و پورت میکرو اچ دی ام آی قرار دارد.

از ماه نوامبر سال جاری می توان این تبلت را با قیمت ۱۷۹٫۹۹ یورو (حدودا ۲۴۰ دلار آمریکا) خریداری کرد اما هنوز تاریخ دقیق عرضه و قیمت رسمی آن در آمریکا اعلام نشده است.

برچسب‌ها:, , ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.