۰

اپ های ویرایش عکس‌ها

بازدید 1141

دسترسی به اپلیکیشن‌های ایده‌آل و کاربردی، در بازار متنوع نرم‌افزار‌ها کار آسانی نیست. در این مقاله با مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها آشنا خواهید شد که به شما در داشتن اسمارت‌فونی کاربردی‌تر کمک خواهند کرد

Fotor

Fotor

به عنوان یک اپلیکیشن، Fotor همه آنچه را که در یک اپلیکیشن ویرایشگر عکس می‌خواهید، در خود دارد. ابتدا عکس‌ خام را وارد اپلیکیشن Fotor کنید و سپس به کمک ابزارهای گوناگون و بیش از ۶۰ افکت‌ مختلف آن را جذابتر نمایید. Fotor در جایگاه یک اپلیکیشن، می‌تواند ساده و کاربردی بوده و در عین حال با تسلط بر روی آن، برای خلق تصاویر پیچیده ایده‌آل باشد.

دانلود اپلیکیشن Fotor از فروشگاه آیتونز (۴۱ مگا‌بایت)

دانلود اپلیکیشن Fotor از فروشگاه گوگل‌پلی (۱۸ مگا‌بایت)

دانلود اپلیکیشن Fotor از فروشگاه ویندوزفون (۱۶ مگا‌بایت)

Aviary

Aviary

Aviary یکی از اپلیکیشن‌هایی محسوب می‌شود که بعد از دانلود کردن آن، از خود می‌پرسید چگونه تا به حال بدون این اپلیکیشن عکس‌ها را ویرایش می‌کردم!؟ یک اپلیکیشن‌ فوق‌العاده که بهترین فیلتر‌ها و افکت‌های Photoshop و Sanpseed را در کنار هم آورده است.

Aviary به طور مرتب توسط تیم توسعه‌دهنده‌اش به روز می‌شود. فعالیت مرتب و زیاد تیم توسعه‌دهنده در کنار بازخوردهای کاربران، Aviary را به یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس تبدیل کرده است.

دانلود اپلیکیشن Aviary از فروشگاه آیتونز (۸.۳ مگا‌بایت)

دانلود اپلیکیشن Aviary از فروشگاه گوگل‌پلی (۱۰ مگا‌بایت)

دانلود اپلیکیشن Aviary از فروشگاه ویندوزفون (۳ مگا‌بایت)

Blur

Blur

Blur، اپلیکیشنی برای Bulr کردن است. به کمک این اپلیکیشن، علاوه بر مات‌کردن بخش‌هایی از تصاویر، می‌توانید تصاویر تیلت‌-شیفت جذابی خلق کنید. برای تغییر فوکوس، پنهان کردن بخش‌هایی از تصویر، حرفه‌ای‌تر کردن عکس نهایی و … به تنها چیزی که نیازمندید، اپلیکیشن Blur است.

Talkomotion

TalkoMotion

نرم افزار تاکوموشن در حقیقت یک نرم‌افزار ضبط صداست که به شکل واکی‌تاکی،  صدای کاربر را ذخیره می‌کند. تاکوموشن در لحظه کلیک‌کردن بر روی دکمه ضبط، مختصات دقیق جغرافیایی، به همراه خطای احتمالی موقعیت و اطلاعات دقیقی از ماهواره‌های رصد شده را ذخیره می‌کند و سپس کاربر با آپلود کردن رکوردهای اطلاعاتی خود، می تواند آن‌ها را مجدد بازیابی نموده و یا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد. همچنین کاربران با ورود به وب‌سایت تاکوکوشن می‌توانند اطلاعات ضبط شده توسط سایر کاربران را مشاهده نمایند و به صداهای سایر کاربران و مکان واقعی آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

 تاکوموشن به گروه‌های مختلفی از افراد می‌تواند کمک کند:

۱- اگر شما فردی جستجوگر در شهر هستید و اطلاعات جالبی از رستوران‌ها و پارک‌ها پیدا می‌کنید می‌توانید زمانی که در آن مکان هستید در مورد آن مکان با صدای خود توضیحاتی بدهید و سپس آن را برای دوستان خود بفرستید و یا برای آرشیو خود نگهداری کنید.

۲- اگر شما به طبیعت می‌روید و نقطه جذابی مانند یک آبشار را پیدا می‌کنید می توانید با تاکوموشن صدای خود را ذخیره نمایید وقتی به منزل برگشتید مکان دقیق آن آبشار را بر روی نقشه پیدا کنید.

۳- اگر شما مایلید در مکانهای خاصی حاضر شوید ولی فرصت نوشتن اطلاعات آنجا را ندارید، کافی است از تاکوموشن برای ضبط صدا و ثبت موقعیت جغرافیایی خود استفاده نمایید.

دانلود اپلیکیشن Talkomotion از فروشگاه گوگل‌پلی (۲مگابایت)

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.