۰

ال جی از Stylus 3 Key و چهار موبایل جدید در سری K محصولات خود رونمایی کرد

بازدید 947

ال جی امروز و در جریان نمایشگاه CES از پنج تلفن هوشمند جدید رونمایی کرد. چهار مورد از این دیوایس ها مربوط به سری K محصولات ال جی بوده و دیگری Stylus 3 Key است که جز محصولات جدید و متفاوت این کمپانی کره ای محسوب می شود.

کلیه موبایل های معرفی شده در گروه دستگاه های اقتصادی قرار می گیرند، و از بین شان Stylus 3 Key قدرتمندترین آنهاست. اول از ارزان قیمت ترین دستگاه شروع می کنیم. LG K3 Key دارای نمایشگری ۴٫۵ اینچی با رزولوشن ۴۸۰×۸۵۴ پیکسل، یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه قابل ارتقاست و از قدرت یک پردازنده ۶۴ بیتی چهار هسته ای اسنپدراگون ۲۱۰ بهره می گیرد.

باتری جدا شونده این موبایل دارای ظرفیت ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت دستگاه بهره می برد. این تلفن هوشمند که اندروید ۶٫۰ مارشملو به طور پیش فرض روی آن نصب شده فقط با رنگ مشکی وارد بازار خواهد شد.

اما دستگاه بعدی LG K4 Key نام دارد؛ تلفن هوشمندی با نمایشگر ۵ اینچی و رزولوشن ۴۸۰×۸۵۴ که از یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه قابل ارتقا برخوردار است. باتری این دیوایس دارای ظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و مثل K3 Key از پردازنده اسنپدراگون ۲۱۰، دوربین ۵ مگاپیکسلی و اندروید مارشملو به طور پیش فرض بهره می برد. ضمنا بر خلاف K3 Key می توانید آن را در رنگ های طوسی (Titan) و مشکی خریداری کنید.

اما به LG K8 Key می رسیم که دارای نمایشگر ۷۲۰p پنج اینچی بوده و از ۱٫۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا برخوردار است. این تلفن هوشمند نیز مثل K4 Key از یک باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود، اما این بار اندروید ۷٫۰ نوقا به طور پیش فرض روی آن نصب شده و ضمنا دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی است.

ال جی پردازنده ۶۴ بیتی و چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۲۵ را برای مدل K8 Key در نظر گرفته و آن را در رنگ های نقره ای، طوسی، آبی تیره و طلایی وارد بازار می کند. اما آخرین موبایل معرفی شده از سری K ال جی K10 Key نام دارد که نمایشگر ۷۲۰p با ابعاد ۵٫۳ اینچ، دو گیگابایت رم و ۱۶/۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از خصوصیات آن محسوب می شوند.

باتری K10 Key دارای ظرفیت ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و ضمنا دستگاه از اسکنر اثر انگشت هم بهره می برد. این تلفن هوشمند را در زمان عرضه می توانید در رنگ های مشکی، طوسی و طلایی خریداری نمایید.

و بالاخره به Stylus 3 Key، قدرتمندترین موبایل معرفی شده توسط ال جی در CES 2017 می رسیم. ال جی در ساخت این موبایل پردازنده MT6750 هشت هسته ای و ۶۴ بیتی را به کار گرفته و نمایشگری ۵٫۷ اینچی با وضوح ۷۲۰p را در آن تعبیه نموده است.

این دیوایس دارای ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه قابل ارتقاست و توسط یک باتری جدا شونده ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی قدرتمند تغذیه می شود. در پشت این اسمارت فون هم می توانید دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت را مشاهده کنید.

Stylus 3 Key همانطور که از نامش پیداست دارای یک قلم استایلوس هم هست و ال جی آن را با اندروید ۷٫۰ نوقا و در رنگ های گلبهی و طوسی وارد بازار خواهد کرد. لازم به ذکر است که ال جی از گفتن تاریخ عرضه موبایل هایی که خصوصیات شان را خواندید خودداری کرده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.