۰

مقایسه «آیپد پرو» با «سرفس پرو» و سایر تبلت های قدرتمند

بازدید 858

اپل چند دقیقه قبل آیپد پرو را پس از یک سال شایعه رونمایی کرد اما اکنون این سوال مطرح می گردد که به طور کلی، «آیپد» آن هم از نوع «پرو» اش به چه معناست؟ این محصول نمایشگری دارد به اندازه یک نوت بوک و از یک آیپد معمولی هم قابلیت هایش بیشتر است اما، در برابر یک نوت بوک (مک بوک) حرفی برای گفتن ندارد.

apple-iphone-6s-live-_0630_01

اپل می گوید برای افزایش کارایی، از کیبورد و «مداد!» آن استفاده کنید اما، ما تبلت ها را می خریم که با فرم یک «تبلت» از آنها بهره گیریم نه تلاش کنیم ظاهر آنها را تا جای ممکن شبیه به یک نوت بوک کنیم.

آیپد پرو به شکل عجیبی تلاش می کند تا جایگاه خود را بین مرز تبلت و نوت بوک بودن حفظ کند ولی در هر صورت، باید آن را به عنوان یک تبلت بشناسیم. تبلتی که بیش از همه آمده تا با «سرفیس پرو» رو در رو گردد.

سرفیس پرو ولی محصولی است که بیشتر می خواهد «نوت بوک» باشد تا تبلت. اپل هم اکنون ادعا می کند که آیپد پرو، توان پردازشی به اندازه کامپیوترهای شخصی و همراه دارد. محصولی که واقعا نمی توان آن را در دسته بندی خاصی گنجاند و پنداری اپل تلاش می کند در آن دسته بندی که در سال ۲۰۱۰ ایجاد کرد، یک دسته بندی دیگر را کلید بزند.

در چارت زیر، آیپد پرو با نمونه تبلت های قدرتمند بازار مورد مقایسه قرار گرفته شده است؛ از جمله سرفس پرو، آیپد ایر و حتی مک بوک ۱۲ اینچی و جدید خود شرکت اپل. اگرچه مشخصات سخت افزاری نمی توانند بیانگر تجربه کاربری باشند اما در هر صورت بد نیست نگاهی داشته باشید به این مقایسه.

Screen-Shot-1394-06-18-at-22_30_58

 

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.