۰

ورود وی چت به عرصه فناوری‌های پوشیدنی

بازدید 1091

Download-WeChat

با توجه به رقابت بسیار شدید شرکت‌های تولید کننده نرم‌افزار گفتگو و مکالمه، این شرکت‌ها به دنبال یافتن راهکارهای جدیدی برای گسترش بازار خود هستند و در این میان یک نمونه بارز از تلاش برای توسعه بازار را می‌توان ورود وی چت به عرصه فناوری‌های پوشیدنی دانست.

وی چت به‌عنوان یک نرم‌افزار مکالمه و چت به محبوبیت مطلوبی در میان کاربران جهانی دست یافته است. این برنامه، محصول یک شرکت چینی است و این شرکت با توجه به رشد بسیار چشمگیر فناوری‌های پوشیدنی در بازار کشور چین تصمیم به توسعه بازار خود گرفته است و نسخه‌ای ویژه از نرم‌افزار وی چت را بر روی فناوری‌های پوشیدنی عرضه نموده است که می‌‌تواند برای کاربران این دست از ابزارها بسیار جذاب و کاربردی باشد.

[divider]
[crp limit=”3″ heading=”1″ cache=”0″]

[divider]

این نرم‌افزار ویژه بر روی بسیاری از دستگا‌ه‌های کنترل سلامتی و مچ‌بندها و ساعت‌های هوشمند قابل‌اجرا بوده و با آن‌ها همخوانی کامل خواهد داشت. مسئولان سازنده این برنامه معتقدند که آینده از آن فناوری‌های پوشیدنی است و به همین دلیل نیز استفاده از این فناوری برای افراد در آینده‌ای نزدیک به یک عادت روزمره تبدیل خواهد شد. بنا به همین دیدگاه نیز شرکت‌هایی که نرم‌افزارهای خود را بر روی این پلتفرم‌ها به عرضه برسانند در بازار فروش بسیار موفق خواهند بود.

این نسخه ویژه از وی چت بر روی دستگاه‌های متعددی مانند ابزارهای پوشیدنی iHealth، Huawei Honor، Life sense و Codoon قابل استفاده است و لیست این دستگاه‌ها به‌زودی با گسترش نیز روبرو خواهد بود تا کاربران بتوانند در هنگام استفاده از ابزارهای ویژه خود به‌راحتی با دوستان خود گفتگو نمایند.

وی چت در ایران نیز با استقبال فراوانی در میان سطوح مختلف جامعه روبرو شده بود ولی متاسفانه با توجه به سو استفاده‌های فرهنگی برخی از افراد از این نرم‌افزار مفید و کاربردی، سرانجام وی چت نیز به لیست نرم‌افزارهای غیرمجاز اضافه شده و فیلتر شد ولی کاربران جهانی این برنامه به‌صورت روزانه در حال افزایش هستند.

در این میان و با توجه به افزایش چشمگیر بازار استفاده از فناوری‌های پوشیدنی، باید این اقدام وی چت را هوشمندانه دانست. فناوری‌های پوشیدنی در آخرین گزارش‌های مرجع در بازار فروش فناوری موفق به رسیدن به ارزش ۳۰ میلیارد دلار در سراسر جهان شده‌اند که این رقم بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، به‌زودی به ۵۰ میلیارد نیز خواهد رسید و همین امر نیز تعداد بیشتری از شرکت‌ها را برای عرضه نرم‌افزارهای خود بر روی این دست از ابزارها ترغیب خواهد نمود.

وی چت علاوه بر عرضه نمودن برنامه خود قصد دارد تا به‌عنوان سامانه‌ای برای جابجایی اطلاعات حیاتی افراد به کار گرفته شود و در این صورت خواهد توانست با عقد قرارداد رسمی همکاری با سازندگان سخت‌افزارهای مربوطه، به بازار خود جهشی ناگهانی داده و به سطحی بالاتر از سایر برنامه‌های مشابه برسد.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.