۰

آیین‌نامه دولت الکترونیکی تصویب شد

بازدید 1363

دولت الکترونیکی

در جلسه امروز شورای عالی اداری گزارشی از نقشه راه دولت الکترونیک ارائه شد و سپس این آئین نامه در ۲۰ ماده به تایید اعضای این شورا رسید.به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق جهانگیری با تاکید بر اهتمام دولت تدبیر و امید برای اجرایی شدن برنامه های دولت الکترونیک گفت: همه بخش ها باید کمک کنند تا هرچه سریعتر دولت الکترونیک اجرا شود و شاهد رضایتمندی بیشتر مردم باشیم.
معاون اول رئیس جمهور ظهر امروز سه شنبه در جلسه شورای عالی اداری با اشاره به رتبه پایین ایران از نظر شاخص دولت الکترونیک افزود: باید تلاش کنیم با عملیاتی نمودن دولت الکترونیک جایگاه و رتبه ایران را در این زمینه ارتقا بخشیم.
جهانگیری ادامه داد: توسعه و اجرای دولت الکترونیک از برنامه هایی است که در صورت اجرا شدن کامل آن، شاهد کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در وقت مردم و بهره مندی بیشتر آنان از خدمات دولتی خواهیم بود.
در این جلسه که وزرای آموزش وپرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، دادگستری، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، استاندار زنجان و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، گزارشی از نقشه راه دولت الکترونیک ارائه شد و سپس آئین نامه اجرایی آن مورد بررسی قرار گرفت که پس از اعمال برخی اصلاحات، این آئین نامه در ۲۰ ماده به تایید اعضای شورای عالی رسید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.