۰

لنوو تلفن های میان رده جدیدی معرفی کرد

بازدید 1175

لنوو پس از معرفی چندین محصول پر سر و صدا در روزهای ابتدایی نمایشگاه IFA 2016 در آلمان، حالا و در آخرین لحظات دست به رونمایی از سه تلفن میان رده فلزی با مشخصات قابل قبول زده است.

Untitled-w600-1

Lenovo K6 از سه دستگاه مذکور ارزان تر بوده و از مشخصات ضعیف تری هم بهره می برد در حالی که K6 Power اندکی قدرتمندتر است و در نهایت K6 Note گل سر سبد سری K به حساب می آید که هم میزان رم بیشتری دارد و هم نمایشگر آن بزرگ تر است.

هر سه عضو خانواده K6 دو سیم کارته بوده و از پردازنده هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون ۴۳۰ با سرعت پردازش ۱٫۴ گیگاهرتز و چیپ گرافیکی آدرنو ۵۰۵ بهره می برند. همچنین، پشت هر سه دستگاه یک سنسور اثر انگشت نیز قرار دارد.

K6 نمایشگری ۵ اینچی و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ دارد و به ۲ گیگابایت رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. ۳ هزار میلی آمپر باتری، اتصال ۴G، بلوتوث ۴٫۱ و دوربین های ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی از مشخصات دیگر این دستگاه هستند.

در K6 Power میزان باتری به ۴ هزار میلی آمپبر می رسد و مدل های ۳۲ گیگابایتی هم ۳ گیگابایت رم دارند. در K6 Note اندازه نمایشگر به ۵٫۵ اینچ افزایش یافته و دستگاه با رم ۳ و ۴ گیگابایتی عرضه می شود در حالی که باتری همان ۴ هزار میلی آمپر است و دوربین ها به ۱۶ و ۸ مگاپیکسل افزایش پیدا می کنند.

در مورد قیمت و زمان عرضه این دستگاه ها هنوز صحبتی به میان نیامده اما در هر صورت با توجه به میان رده بودن شان از مشخصات سخت افزاری خوبی برخوردارند و با قیمتی مناسب، ارزش خرید بالایی پیدا خواهند کرد.

برچسب‌ها:, , ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.