۰

ماوس مخصوص بازی Tyon مجهز به یک بالچه‌ی پشتی به منظور ارائه‌ی کنترل بیشتر

بازدید 1021

roccat-tyon-gaming-mouse-9

Roccat Tyon هر آنچه را که از یک ماوس بازی انتظار دارید، از جمله چندین کلید قابل سفارشی‌سازی و یک سنسور دقیق لیزری را به شما ارائه می‌دهد. این وسیله ی جانبی حتی فراتر از این عمل کرده و کنترل‌های جدیدی را نیز معرفی می‌نماید که کمپانی آن‌ها را سوئیچ بالچه‌ی هوایی و پدال شستی X-Celerator می‌نامد.

roccat-tyon-gaming-mouse-7

Tyon مجهز به ۱۶ کلید قابل تنظیم است (بعلاوه‌ی یک دکمه‌ی Easy-Shift که به شما امکان دوبرابر کردن عملکرد سایر کلیدها را می‌بخشد). از دیگر تجهیزات این ماوس پیشرفته، یک سنسور لیزری ۸۲۰۰ DPI و غلطک ماوس فوق دقیق است. در این ماوس از یک پردازنده‌ی ۳۲ بیتی و ۵۷۶ کیلوبایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده تا کاربران بتوانند محدوده‌ی وسیعی از طرح‌های مربوط به کلیدهای روی ماوس را بر روی آن نگه‌داری کنند.

roccat-tyon-gaming-mouse-6

محصول شرکت Roccat اگرچه قطعه‌ای مناسب به عنوان یک ماوس بازی به نظر می‌رسد ولی دارای توابع کنترلی ویژه‌ای نیز است. اولین قابلیت این ماوس، سوئیچ بالچه‌ی هوایی می‌باشد که درواقع یک کلید دوطرفه‌‌ی قرار داده شده در پشت غلطک ماوس بوده و برای فعال‌سازی توسط بند انگشت وسط طراحی شده است. کمپانی بر روی استفاده از این سوئیچ تاکید زیادی نکرده، اما این قابلیت می‌تواند در اجرای وظایفی مانند چرخش سریع میان اسلحه‌ها در بازی‌های تیراندازی مفید واقع شود.

roccat-tyon-gaming-mouse-3

دومین افزودنی مهم به این ماوس، پدال شستی X-Celerator است که می‌توان آن را به منظور اجرای تعدادی تابع مانند روشن کردن خودرو یا کنترل یک هواپیما در بازی‌های ویدئویی، به بیرون یا درون کشاند.

roccat-tyon-gaming-mouse-2

درانتها باید به این ویژگی مهم نیز اشاره کرد که Tyon ارائه‌ دهنده‌ی دو اهرم نور است که در اطراف ماوس واقع شده‌اند. Roccat Tyon از اکنون با قیمت ۱۰۰ دلار در دسترس کاربران و به خصوص بازی‌خورها قرار دارد.

7510

منبع : gizmag

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.