۰

عرضه دوربین پلاروید Socialmatic با پشتیبانی از اندروید

بازدید 1260

واژه پلاروید برای دوربین هایی که خودشان به صورت همزمان و یا با تاخیر قادر به چاپ تصاویر گرفته شده هستند اطلاق می شود . اوایل سال جاری میلادی در کنفرانس CES 2014 دوربین پلاروید Socialmatic رسما معرفی شد ، اما هیچ اطلاعی از نحوه وتاریخ عرضه آن منتشر نشد ، امروز اطلاعات جدیدی پیرامون این دوربین منتشر شد که در ادامه شاهد آن خواهید بود .

SocialmaticPolaroid-1

امروز اوضاع کمی تغییر کرده و قیمت و زمان عرضه رسمی این پولاروید به همراه بعضی مشخصات آن منتشر شده است . از قرار معلوم این دوربین اوایل سال آینده و با قیمت ۳۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد و با همین قیمت در سراسر اروپا به فروش خواهد رسید .

این دوربین قادر به چاپ تصاویر ۲ در ۳ اینچ در کمتر از یک دقیقه در هر نقطه ای با چاپگر بدون جوهر (zero ink printer) می باشد . جدای از آن این دوربین به سیستم عامل اندروید گوگل مجهز شده و دارای قابلیت هایی همچون وای فای و بلوتوث است که به شما اجازه آپلود مستقیم تصاویر را به کانال هایی مانند فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام می دهد.

علاوه بر دوربین ۱۴ مگاپیکسلی اصلی این دستگاه ، یک دوربین ۲ مگاپیکسل نیز برای ثبت تصاویر سلفی در کنار  صفحه نمایش لمسی در قسمت پشت آن گنجانده شده است .

منبع : Ubergizmo

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.