۰

نسل جدید کنترل تلویزیون های اندرویدی گوگل

بازدید 1259

تلویزیون های هوشمند و اندرویدی گوگل، این روزها بیشترین احتمال را دارد که تبدیل به یک وسیله تفریحی و بازی برای تمام اقشار جامعه شوند. در عین حال که هم اکنون این تلویزیون ها کارایی مناسبی دارند گویا قرار است از نظر فنی، و تکنولوژی رشد بیشتری کنند و در نسل های بعد از نظر گیم و تفریحات انقلابی ژرف داشته باشند. این در صورتی واقع می شود که بتوان تمام عملکرد ها را کنترل خوبی کرد.

xl_androidtvpad

تصویری که مشاهده می کنید در واقع به نظر می رسد که یک joypad اندرویدی است اما، گویا کنترل تلویزیون های هوشمند آینده گوگل است. این عکس توسط Redditor از لیست دایرکتوری مرتبط با اندروید ال که ورژن جدید و شاید آخرین ورژن اندرویدی باشد که قرار است معرفی شود، دریافت کرده اند.

در این کنترل دکمه های A/B/X/Y برای بازی در نظر گرفته شده و البته تعدادی دکمه دیگر نیز موجود است که در کنترل بازی بسیار کمک می کند. اگر با دقت به طراحی این کنترل دقت کنید متوجه می شوید که یک طرح مینیمالیستی در مقایسه با  SHIELD انویدیا است که حاصل طرح نوین مینیمالیستی مواد از گوگل است.

گوگل در مراسم I/O این هفته تلویزیون اندرویدی خود را برای حمایت از بازی و تفریحات را معرفی کرد.

به نظر می رسد گوگل به عنوان غول موتورهای جستجو قصد دارد هر طور که شده، سیستم عامل تلویزیون های خانگی مردم این عصر را تولید کند و امکان پشتیبانی هر چیزی را به آن بدهد تا کاربران با اعتماد و تکیه کامل به آن، از آن بهره مند شوند و هدفگیری برای تلویزیون های دیگری نداشته باشند.

البته با این مثال ظاهرا گوگل قصد دارد تمام منازل را هدف بگیرید یعنی گوگل با در نظر گرفتن امکان بازی و تفریحات برای بچه ها یعنی قشری که در تمام خانه ها یکی یا دو تا از آن ها وجود دارد قصد دارد تلویزیون هوشمند خود را به همه القا کند. منتظر بیان ویژگی های بیشتری از این محصول گوگل هستیم.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.