۰

راهنمای خرید بهترین مدل اسپیکر جی بی ال با بودجه محدود

بازدید 666

اسپیکرهای جی بی ال محصول کمپانی به همین نام هستند که برندی معروف است، به طوری که بیشتر افراد با آن آشنایی دارند. در حقیقت اگر اهل موسیقی گوش کردن باشید احتمالا با این شرکت آشنا هستید. اگرچه بیشتر افراد بر این باورند که خرید اسپیکر جی بی ال با قیمت مناسب و کیفیت عالی کار سختی است؛ اما ما در این مقاله به بررسی راهنمای خرید بهترین اسپیکر JBL با بودجه محدود می‌پردازیم.

ضمن اینکه برای افرادی که قصد خرید بلندگویی با کیفیت بی نظیر و صدای بالا هستند برند جی بی ال با سابقه ۷۰ ساله گزینه عالی محسوب می‌شود. ناگفته نماند که تنوع بالایی میان اسپیکرهای این کمپانی وجود دارد که این ممکن است شما را سردرگم کند. پس تا انتها این مقاله همراه ما باشید تا خرید راحت‌تری داشته باشید.

معرفی اسپیکر برند جی بی ال

اگرچه برندهای متعددی در زمینه تولید اسپیکر فعالیت می‌کنند؛ اما در این میان اسپیکر jbl معروف‌تر و محبوب‌تر واقع شده است که این محصول از کیفیت عالی و قیمت مناسب برخوردار است. برند جی بی ال تاریخچه طولانی و صد البته موفق و درخشانی دارد.

اسپیکرهای جی بی ال را می‌توان به عنوان ترکیبی بی نظیر از کیفیت صدا، طراحی شیک، ویژگی‌های جدید و قیمت مناسب معرفی کرد. این بلندگوها خدمات و فناوری‌های پیشرفته‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ادامه به بررسی راهنمای خرید بهترین اسپیکر JBL می‌پردازیم تا حتی با بودجه مشخصی هم بتوان این بلندگو را تهیه کرد.

 

راهنمای خرید بهترین اسپیکر JBL با بودجه محدود

لازم نیست برای خرید اسپیکر حتما چندین مقاله را با اطلاعات گوناگون مطالعه کنید. بلکه با وجود اولویت بندی دقیق و مناسب و همچنین توجه به نکات زیر می‌توانید بهترین اسپیکر جی بی ال را آن هم با بودجه محدود تهیه کنید.

کاربرد و شیوه استفاده

اولین نکته تعیین کاربرد اسپیکر است. به عبارت دیگر در وهله اول باید مشخص شود برای چه کاری و به چه دلیلی می‌خواهید از این وسیله استفاده کنید. یعنی باید که بدانید قرار است برای مهمانی‌های بزرگ یا دورهمی ‌های کوچک از بلندگو جی بی ال بهره ببرید؛ زیرا برای کاربردهای مختلف طراحی شده‌اند.

از آنجایی که اسپیکرها تنوع بالایی دارند، پس با این کار می‌توانید انتخاب‌های خود را محدودتر کنید و در نهایت بهترین را انتخاب بفرمایید. از طرف دیگر با این کار می‌توان در هزینه‌ها نیز صرفه جویی کرد. مثلا تهیه پارتی باکس جی بی ال برای مهمانی‌های خانوادگی فقط هزینه اضافی است؛ زیرا مناسب این محیط‌ها نیست.

تعیین بودجه

مهم‌ترین نکته که در راهنمای خرید بهترین اسپیکر JBL بیان می‌شود، تعیین بودجه است. شما باید مشخص کنید چه مقدار برای خرید اسپیکر می‌توانید هزینه کنید و سپس با توجه به آن به سراغ مدل‌های پیش رو بروید. زمانی که شما بودجه خود را محدود به یک بازه می‌کنید، انتخاب یک مدل برای شما راحت‌تر خواهد بود.

توجه به قابلیت حمل اسپیکر jbl

این فاکتور تحت تاثیر نکته اول یعنی کاربرد و شیوه استفاده از اسپیکر است؛ زیرا با مشخص کردن کاربرد این وسیله و محلی که قرار است از آن استفاده شود باید ابعاد و اندازه و قابل حمل بودن آن را هم بررسی کرد. در بیان دیگر شما نمی‌توانید اسپیکری که برای مهمانی مناسب و قابل حمل است را برای کوهنوردی بر گزینید.

اما به طور کلی هنگام خرید اسپیکر جی بی ال باید به سراغ مدل‌های کم وزن و با ابعاد مناسب بروید. به خاطر اینکه این نمونه‌ها دردسر زیادی برای جا به جایی ندارند. لازم است این نکته را یادآور شویم که اسپیکرهای بزرگ جی بی ال معمولا دسته‌هایی برای حمل راحت‌تر دارند.

توانایی شارژدهی

جالب است بدانید اسپیکرهایی که از باتری بزرگ و قوی برخوردارند و می‌توانند برای ساعات طولانی به پخش موسیقی بپردازند، ابعاد بیشتری دارند و به عبارتی سنگین‌تر هستند. البته این مدل اسپیکرها را به افرادی که برای کمپ و سفر به فکر خرید بلندگو هستند پیشنهاد می‌کنیم. واگرنه برای مهمانی یا دورهمی یک اسپیکر جمع و جور هم می‌تواند پاسخگو نیاز شما باشد.

وجود مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و گرد و غبار

راهنمای خرید بهترین اسپیکر JBL به شما کمک می‌کند، بهترین بلندگو را با توجه به شرایط خودتان تهیه کنید. اگر شما در محیط بزرگ و بیرون خانه قرار است از این وسیله استفاده کنید باید به وجود گواهی آی پی (IP) در آن توجه داشته باشید.

کد IP به شما این اطمینان را می‌دهد که اسپیکر شما به راحتی خراب نشود و یا آسیبی نبیند. اگر قرار است از بلندگو جی بی ال در کنار دریا یا استخر استفاده کنید پس باید به سراغ مدل‌هایی با گواهی IPX و حتی بالاتر بروید.

میکروفون

توجه به این فاکتور تنها در صورتی الزامی است که بخواهید اسپیکر مد نظرتان پخش صدا با موسیقی یا همخوانی با آهنگ را داشته باشد. در غیر این صورت اسپیکر باید از میکروفون مجزا برخوردار باشد. اگر این ویژگی را نداشته باشد حتما باید قابلیت اتصال به میکروفون دیگری را داشته باشد؛ اما اگر این فناوری اهمیت چندانی برای شما ندارد، پس به سراغ سایر مدل‌ها بروید.

خرید از یک فروشگاه معتبر

علاوه بر تمامی نکات گفته شده که اتفاقا از اهمیت بالایی برخوردار هستند، خرید از یک مرکز معتبر هم بسیار مهم است. در واقع انتخاب یک فروشگاه با سابقه و با اعتبار همه چیز است. پس با توجه به اهمیت بالا آن ما به شما سایت هیلاتل را معرفی می‌کنیم.

از تاسیس فروشگاه هیلاتل نزدیک به یک دهه می‌گذرد که در این مرکز انواع لوازم جانبی موبایل و تبلت وجود دارد. در این موسسه متنوع‌ترین تجهیزات گوشی وغیره عرضه می‌شود که از برندهایی مثل جی بی ال گردآوری شده‌اند. در نتیجه کاملا اصل و با کیفیت هستند.

سخن پایانی

ما در این مقاله به بررسی راهنمای خرید بهترین اسپیکر JBL پرداختیم و نکاتی که بهتر است آن‌ها را در نظر بگیرید بیان کرده‌ایم. لازم است این نکته را یادآور شویم که برند جی بی ال متنوع‌ترین اسپیکرها را عرضه می‌کند که انواع آن را فقط در هیلاتل می‌توانید مشاهده کنید. در این فروشگاه انواع بلندگو jbl با رنج قیمتی متفاوت وجود دارد؛ علاوه بر اینکه می‌توانید در همین سایت به خرید این اسپیکرها با کیفیت عالی و صدای قوی بپردازید.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.