۰

هوآوی از MateBook مبتنی بر ویندوز ۱۰ رونمائی نمود

بازدید 930

امروز در مراسم MWC 2016 در بارسلون، هوآوی از MateBook که مبتنی بر ویندوز ۱۰ است رونمائی نمود.این محصول در ظاهر به سرفس های مایکروسافت شبیه است و بدنه آن تماما از فلز ساخته شده و قرار است در ۴ رنگ مجزا روانه بازار گردد. از مشخصه های این تبلت می توان به صفحه نمایش ۱۲ اینچی IPS با رزولوشن ۲k اشاره نمود که به ادعای کمپانی چینی مورد بحث، کیفیت و خلوص رنگ های آن بسیار بهتر از سرفس پرو ۴ و حتی بهتر از آیپد پرو است.

yicfohkntvdwbwzv7mkm-w600

همچنین گفته شد که این دیوایس از چیپست های نسل ششم اینتل Core M که شامل m3، m5 و m7 هستند، پشتیبانی می نماید.هوآوی تا به این لحظه در مورد حافظه داخلی «میت بوک» سخن گفته که ۶۴ گیگابایت است و باتری آن نیز ۴۴۳۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت.

دیوایس یاد شده با یک داک، مشابه نمونه هایی که در سرفس شاهد بودیم، همراه خواهد بود که انواع پورت های مورد نیاز همانند HDMI، یو اس بی و … را در اختیار کاربر قرار می دهد.

همچنین باید اشاره نمائیم این دستگاه با قلمی به نام Mate Pen نیز همراه است که باز عملکرد آن مشابه نمونه های موجود برای تبلت های ساخت مایکروسافت است. شرکت سازنده در معرفی این دیوایس اعلام داشت که MatePen میانبرهای جالب توجهی دارد، از جمله می توان به توانایی باز نمودن OneNote اشاره کرد.

در آخر نیز اعلام گشت تبلت مورد بحث تا آخر سال جاری میلادی با قیمت ۶۹۹ دلار (و حداکثر ۱۵۹۹ دلار) روانه بازار جهانی خواهد شد.دیگر بخش های این دیوایس به صورت جداگانه و با هزینه مبالغی اضافه فروخته می شوند. به این صورت که MatePen با قیمت ۵۹ دلار، کیبورد با قیمت ۱۲۹ دلار و داک دستگاه با قیمت ۸۹ دلار به بازار عرضه می گردند.

awfst6ifwfvmk59shdde-w600 v6pcfgcccmsjbl12mjtq-w600 gothwhroquhahomqcpv9-w600 dqprkz5oyapxmuv2nvei-w600 b2dybu0pymrxtncvi4zg-w600

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.