۰

جیمیل با دو تغییر امروز به روز شد!

بازدید 976

اگر استفاده از اپلیکیشن های گوگل برای شما کار مرسومی است! حتما لینک ورود به این اپلیکیشن ها را از پنل جمیل دیده اید. اگر فراموش کرده اید عکس زیر یاد آور خوبی است!

جیمیل

[divider]
[crp limit=”3″ heading=”1″ cache=”0″]

[divider]

اولین تغییر که زودتر از هر چیز به چشم می آید این است که در ابتدای این باکس به شما پیغام به روز رسانی را داده اند که البته ما حذف کرده ایم! برای این مورد شما ممکن است که بخواهید اپلیکیشن تقویم را به اول لیست بیاورید! تا قبل از این این امکان وجود نداشت اما امروز به راحتی می توانید اپلکیشن ها را با درگ و دراپ جابجا کنید! کافیست اپلکیشن مورد نظرتان را کلیک کنید و به محلی که دوست دارید باشد پرتاب کنید! در زیر ما این کار را با چند اپلیکیشن انجام داده ایم!

به عکس اول نگاه کنید گزینه MORE  را مشاهده کنید! با قرار دادن ماوس روی این گزینه می توانید چند اپلیکیشن مرسوم و پر مخاطب تر Google را هم در زیر همین لیست بدون نیاز به باز شدن در صفحه جدید مشاهده کنید! این جالب است که شما می توانید به راحتی بسیاری از اپلکیشن ها را از دو کادر مربوطه جابه جا کنید!و یکی دیگر از تغییرات این است که امروز متوجه شدیم که اپلیکیشن اخبار گوگل هم به لیست پر مخاطب های گوگل اضافه شده است! و این می تواند برای علاقمندان مفید باشدبنظر می رسد که این تغییرات تنها به این دلیل اهمیت دارد که کاربران بتوانند کارایی خود را بیش از پیش کنند و در تعامل با سایر سرویس های ایمیلی، بتوانند لذت و کاربرد بیشتری را تجربه کنند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.